معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پردیس گفت: محصولات نمایشگاه بهاره بومهن ۲۰ تا ۳۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ 09 March 2015

سیامک بایرام‌پور در حاشیه برگزاری نمایشگاه بهاره بومهن در گفت‌وگو با فارس در خصوص آغاز به کار این نمایشگاه اظهار داشت: بندهایی که در اجرا و برپایی این نمایشگاه بوده، شامل نظارت دقیق و کامل بر عرضه محصولات در نمایشگاه‌های بهاره بومهن و پردیس بوده که به‌صورت واقعی محصولات را از تولید به مصرف و ایرانی به مصرف‌کنندگان ارائه دهیم.

وی افزود: محصولات ارائه شده باید باکیفیت بالا و با قیمت‌هایی حداقل 20 تا 30 درصد پایین‌تر از خارج از نمایشگاه عرضه شود؛ هدف ما از برگزاری این نمایشگاه حمایت از اقشار متوسط به پایین جامعه بوده تا حمایتی از این قشر صورت گیرد.

بایرام‌پور ضمن درخواست از تعزیرات حکومتی برای بازدیدهای دوره‌ای و مستمر گفت: ماموران تعزیرات بازدیدها و گزارش‌های مستندی از بازار تهیه کنند و بسیج اصناف نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد تا بر عرضه کالاها در این نمایشگاه نظارت کامل به وجود آید.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: تمام اقلام موجود در نمایشگاه بهاره و افراد معرفی‌شده برای عرضه محصولات گوشتی، لبنی، پوشاک و.. از تولیدکنندگان اصلی محصولات هستند و این اجناس به‌صورت دست اول به دست متقاضیان و مصرف‌کنندگان می‌رسد تا در آغاز سال جدید حق مصرف‌کنندگانمان را تأمین کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار