آذرنیا مطرح کرد؛
تابناک تهران- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: متاسفانه جمعیت یقه سفیدها هم به معتادان اضافه شده که خودمان از میان پاتوق ها شناسایی کردیم. پزشکانی که از قبل میشناختیم و الان گرفتار شده اند.
کد خبر: ۱۳۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 20 November 2015
محمدرضا آذرنیا درگفتگو با تابناک تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت کشفیات در مواد مخدر به چه صورت است؟ اظهار داشت: میزان کشفیات تا این موقع از سال نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است. همان مقدار 17 تن پارسال است.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران درباره تعداد معتادان جمع آوری شده هم گفت:  سال گذشته تا این زمان 3280  معتاد متجاهر جمع آوری شد؛ در سال جاری هم این تعداد 3119 نفر بوده که تغییر چندانی با گذشته ندارد.

وی افزود: آماری که از تعداد معتادین (15 هزار نفر) اعلام می کنند آمار تخمینی (نسبت به جمعیت) بوده و سرشماری دقیقی انجام نشده است.
 
آذرنیا گفت: در میان مواد مخدر بیشترین نوع مصرف مواد محرک و شیشه است که اخرین نرخ فروش آن هر کیلو 80 میلیون تومان است.
 
وی گفت: متاسفانه جمعیت یقه سفیدها هم به معتادان اضافه شده که خودمان از میان پاتوق ها شناسایی کردیم. پزشکانی که از قبل میشناختیم و الان گرفتار شده اند.
 
آذرنیا از عدم اجرایی شدن برنامه های دولت سابق درباره ساماندهی معتادان انتقاد کرد و افزود: استفاده و اجرای  ماده 15 تنها برای دوره سه ماهه به تعداد 3000 معتاد 3 میلیارد اعتبار می خواست.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا طرح سرنگ و کاندوم اجرانمی شود؟ گفت: این طرح در حال اجراست.بهزیستی 25 مرکز دی.آی سی. و بهداشت و درمان 8 مرکز دارد. قرار است این مراکز به 44 تا افزایش پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار