در گفتگو با تابناک تهران مطرح شد؛
تابناک تهران- مدیرکل ثبت احوال استان تهران گفت: در کارگروه فرهنگی اجتماعی استان تهران با مشارکت بهزیستی و شهرداری برای کارتن خواب ها و کسانی که اسناد خودرا گم کرده اند شناسنامه و ...صادر می کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 27 November 2015
محمدمهدی اعلایی در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد آمار ثبت اسناد و ثبت احوال با هم تفاوت دارد؟ اظهار داشت: این آمارها متفاوت نیست مرجع اعلام آمارهای وقایع چهارگانه حیاتی بر اساس قانون سازمان ثبت احوال است و تا الان که آمارها رسما اعلام می شود مربوط به سازمان ثبت احوال است و تفاوتی در آمارهای اعلامی نداریم. در استان تهران آمارها را ثبت احوال اعلام می کند و تفاوت چشمگیری وجود ندارد.
 
وی درباره صدور کارت های هوشمند و علت طولانی شدن روند آن گفت: فرآیند صدور کارت هوشمند به دلیل بررسی های انجام شده در طول مسیر صدور زمان بر است . درستی اطلاعات و تایید آن فرآیند چاپ و توزیع کارت قدری روند را کند می کند.
 
مدیرکل ثبت احوال استان تهران درباره تمهیدات این سازمان برای صدور اسناد هویتی برای کارتن خواب های بی هویت هم گفت: در کارگروه فرهنگی اجتماعی استان تهران که شهرداری هم حضور دارد، با توجه به سیاست هایی که در این کارگروه ذیل شورای برنامه ریزی  استان تهران انجام می شود وظایفی در قبال کسانی که فاقد اسناد هویتی هستند و یا اسناد خود را گم کرده اند داریم.

وی افزود: با تشکیل کارگروه هایی در فرمانداری، مشارکت بهزیستی و شهرداری تهران در این زمینه متناسب با اطلاعاتی که دستگاه های اجتماعی به ما ارائه می کنند عمل می کنیم . ظرف چند ماهه گذشته ما هم مشارکت بیشتری داشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار