مسئول بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه در فضای دانشگاهی بر تشکل‌های ارزشی فشار وارد می‌شود، گفت: هر نقد دلسوزانه‎ای متهم به افراطی‎گری می‎شود و با انگ بی ‎سوادی به جهنم حواله داده می‎شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 24 November 2015

مسئول بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه در فضای دانشگاهی بر تشکل‌های ارزشی فشار وارد می‌شود، گفت: هر نقد دلسوزانهای متهم به افراطیگری میشود و با انگ بیسوادی به جهنم حواله داده میشود.

به گزارش فارس ، طیب فریادرس در همایش جنبش دانشجویی و مقابله با نفوذ در همدان اظهار کرد: راه امام حسین (ع) موجب شناخت اسلام ناب محمدی (ص) از اسلام آمریکایی شد و به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت عبور کرده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نجات‌بخش خاورمیانه و جهان اسلام از ظلم نظام سلطه و وهابیت است، بیان کرد: این مهم به برکت بسیج شکل گرفته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه بسیج دانشجویی نیز بخشی از پیکره بسیج عمومی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) در سال 67 با نگاه راهبردی به مسائل تشخیص دادند که بسیج طلاب و دانشجویی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در دانشگاه‌ها تشکیل شود.

*کادرسازی و نقشآفرینی در انقلاب ماموریت بسیج دانشجویی

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دو ماموریت مهم دارد، تصریح کرد: کادرسازی و نقشآفرینی در عرصههای انقلاب دو ماموریت مهم بسیج دانشجویی است.

فریادرس افزود: نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی با رصد و تحلیل شرایط انقلاب، شرایط دستگاهها و نهادهای دولتی و شرایط دانشگاهها انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب از غربت دیروز به قدرت امروز رسیده است، گفت: انقلاب اسلامی جز با اقتدار نمیتواند به راه خود ادامه دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه امروز جبهه جاهلیت مدرن در برابر انقلاب صف‌آرایی کرده است، مقاومت را لازمه مواجهه با صف‌آرایی دشمن دانست.

وی تاکید کرد: شرایط امروز آمریکا به عنوان دشمن بزرگ انقلاب اسلامی مانند سابق نیست چراکه آمریکا در قدرت اقتصادی نزول کرده است.

فریادرس خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند با رابطه و تعامل، مشکلات اقتصادی حل میشود اما مشکلات اقتصادی کشور تنها با تمرکز بر تولید داخلی رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور بر دو پایه واردات و فروش نفت استوار است، اظهار کرد: در سال 91 شتاب رشد علمی در کشور بالا بود و اکنون رشد علمی متوقف شده است.

مسئول بسیج دانشجویی همدان برخی سیاسی‏بازی‌ها در وزارت علوم را موجب توقف شتاب علمی در دانشگاه‌ها دانست و گفت: فضای دانشگاه باید علمی باشد و از فضای جناحی و حزبی دور شود.

وی با اشاره به اینکه در فضای دانشگاهی بر تشکل‌های ارزشی فشار وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: هر حرف و نقد دلسوزانهای متهم به افراطیگری میشود و با انگ بیسوادی به جهنم حواله داده میشود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار