مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: 100 هزار و 315 شاغل در صنایع این استان از ابتدای سال جاری تاکنون آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 05 December 2015
حمیدرضا خانپور با بیان اینکه این افراد در قالب تفاهم نامه آموزشی، موفق به ارتقای مهارت حرفه ای شدند افزود: در سال جاری 28 تفاهم نامه آموزشی و 20 قرارداد آموزشی بین این اداره کل و شرکت ها، اتحادیه ها، سازمان ها، نهادها و بنگاه های اقتصادی استان تهران در راستای توانمندسازی نیروی انسانی منعقد شد.

وی گفت: سه هزار و 265 نفر در بخش آموزش های ضمن کار، سه هزار و 751 نفر در بخش آموزش های جوار کارگاهی، 2 هزار و 545 نفر در بخش آموزش های اتحادیه ها و اصناف و 752 نفر نیز در بخش صنعت برق، آموزش های مهارتی کسب کردند.

خانپور با تاکید بر ضرورت تلفیق علم، فن، هنر و توسعه دانش های نوین مهارتی در صنایع استان تهران افزود: توانمند سازی نیروی انسانی به عنوان کلیدی ترین و اصلی ترین منبع کسب و کار می تواند الگو و مدلی مناسب برای ارتقاء کیفیت صنایع تولیدی باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تاکید کرد: با کسب آموزش های مهارتی می توان عوامل تولید و رقابت پذیری اقتصادی را تقویت و نیروی انسانی را توانمند کرد و بستر رقابت در صحنه های بین المللی را به وجود آورد.

خانپور توانمندسازی نیروی انسانی در صنایع را موجب رونق تولید و صادرات و همچنین ایجاد ارزش افزوده بالا برای کشور عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار