گروه جهادی پردیس با بدرقه مسئولان عازم روستاهای جنوب کشور شد.
کد خبر: ۱۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 25 March 2015
به گزارش فارس صبح امروز با حضور شهردار بومهن، شهردار بومهن، رضا خدادادی بخشدار بومهن، حمیدرضا توسلی‌پور فرمانده سپاه شهرستان پردیس و ... طی مراسمی با بدرقه مسئولان، گروه جهادی پردیس عازم روستاهای جنوب کشور شد.

حمیدرضا توسلی‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس اظهار داشت: این گروه جهادی که از بسیجیان شهرهای بومهن و پردیس هستند، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سازماندهی شدند.

وی تصریح کرد: این گروه در قالب یک کاروان به شهر مسجدسلیمان در استان خوزستان اعزام می‌شوند؛ بسیج سازندگی هرساله طی 17 روز حضور در مناطق محروم اقدام به رفع مشکلات عمرانی و محرومیت‌زدایی از این مناطق می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: با برنامه‌ریزی که توسط سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران صورت گرفته، مقرر شده تا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس نیز بسیجیانی که آمادگی دارند را به‌صورت داوطلب و در قالب بسیج سازندگی به مناطق محروم اعزام کند.

وی تصریح کرد: شهر مسجدسلیمان در استان خوزستان برای گروه جهادی شهرستان پردیس انتخاب شد و امروز با حضور مسئولان شهری و شهرستانی، مراسم بدرقه این بسیجیان را برگزار کردیم. این محرومیت‌زدایی‌ها کمک شایانی به عمران و آبادانی کشور می‌کند؛ بسیج هم طبق سنوات گذشته و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری عزم خود را جزم کرده تا در این عرصه وارد شود.

توسلی‌پور بیان داشت: اقدامات خوبی در این خصوص طی سال‌های گذشته صورت گرفته است و این نهضت را به یاری خداوند متعال ادامه خواهیم داد تا به نقطه‌ای برسیم که هیچ منطقه محروم و فقیری در کشور نداشته باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار