اعتدالگرایان و آرمانخواهان واقع بین کلید زدند!
درحالیکه هنوز اسامی نهایی نامزدهای انتخابات قطعی نیست بازار گمانه‌زنی‌ها داغ است طوریکه لیست‌های زودهنگام اعتدالگرایان در خراسان رضوی و جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین در مشهد برای انتخابات مجلس دهم اعلام شد.
کد خبر: ۱۶۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 23 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، جبهه آرمانخواهان واقع‌بین اعلام کرد که لیست انتخاباتی خود را با رای‌گیری از اعضا و‌ حامیانش تعیین می‌کند که بنابراین اسامی 15 کاندیدای منتخب شورای مرکزی این مجموعه برای رقابت، اعلام شد.
 
 این گزارش حاکی است اسامی 15 نامزد «لیست عام» جبهه آرمان خواهان واقع بین برای برگزاری طرح «انتخابات برای تعیین لیست اصلح» توسط شورای مرکزی این تشکل، مشخص شد.
 
این اسامی از میان تمامی افرادی که از جبهه اصولگرایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات ثبت نام کرده‌اند تدوین شده است.
 
در اطلاعیه شماره 2 این تشکل درباره انتخابات آمده است: جبهه آرمانخواهان واقع بین برای اولین بار  با شعار «انتخاب اصلح با خردجمعی جوانان مومن و انقلابی» طرح مذکور را با هدف «نقش دهی به بدنه اجتماعی نیروهای انقلاب و دوری از گروه گرایی در انتخاب اصلح» اجرا می کند. 
 
طبق این طرح ابتدا شورای مرکزی جبهه، 15 نفر از میان نامزدها را انتخاب و پس از اجرای برنامه هایی برای شناخت بیشتر اعضا و حامیان جبهه، لیست نهایی جبهه آرمانخواهان واقع بین با رای گیری توسط اعضای جبهه تعیین خواهد شد.
 
بنابراین گزارش آرمانخواهان واقع‌بین پس از معرفی نامزدها و برگزاری جلسات حضوری، انتخابات برای تدوین لیست اصلح با حضور همه هوادران جبهه و جوانان مومن و انقلابی، ان شاء ا... در هفته دوم بهمن ماه برگزار می شود.
 
براساس 6 شاخص برگرفته از بیانات رهبرانقلاب و مکتب امام یعنی «ولایت مداری»، «کارآمدی»، «متدین بودن»، «انقلابی بودن»، «مردمی بودن» و «بصیر بودن» که زیرشاخه های آن در « شیوه نامه تعیین لیست انتخاباتی جبهه آرمانخواهی واقع بین» ارائه شده، اسامی لیست عام 15 نفره بر اساس حروف الفبا به شرح زیر است:
 
1- آقای جواد آرین منش
2- مهندس محسن اسماعیلی
3- حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی 
4- دکتر محمد مهدی برادران
5- حجت الاسلام نصرا... پژمانفر
6- مهندس قهرمان رشید
7- سرکار خانم فاطمه رحمانی
8- آقای رضا شیران خراسانی
9- حجت الاسلام سیدجواد حسینی طباطبایی سیستانی
10- دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
11- دکتر محمد رضا محسنی ثانی
12- دكتر سيد محمد صادق مركبي
13- سرکار خانم شراره معدنیان
14- سردار علی مولوی حقیقی
15- حامد واعظ زاده خراسانی

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که اخیرا نشست هماهنگی کمیته انتخابات جبهه اعتدال و شورای هماهنگی اعتدال گرایان استان خراسان رضوی برگزار گردیده و کاندیداهای مختلف برای لیست انتخاباتی این مجموعه به شرح ذیل  جهت شهرستان مشهد و چند حوزه دیگر معین شد.

استان خراسان رضوی – شهرستان مشهد و کلات :

حسین امینی

جواد آرین منش

محسنی ثانی

مرتضی صادقی

محمد مهدی برادران

سید رضا احدزاده

مجید خدایی

سید علی شمسیان

احمد تقی زاده مقدم

خانم سعید شکور زاده

قوچان: هادی شوشتری

سبزوار: محمد رضا راه چمنی- رمضانعلی سبحانی نیا

خواف: حبیب الله حبیبی . مسعود نگهبان سلامی

گناباد: محمد ذبیحی

قاین: حجت الاسلام محمد حسن ابوذری- اسماعیلی

بیرجند: حمید آیتی – سید جعفر محمودی

اسفراین: دکتر قوامی

لازم به توضیح است لیست‌های اعلام شده فوق که مشخص نیست به طور دقیق از میان چه تعداد کاندیدا و با چه مکانیسم شفافی از الان اعلام شده بیشتر باهدف گمانه زنی منتشر شده و قابل تغییر به نظر می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار