نخستین مجموعه تفریحی، گردشگری شهرستان دماوند روز شنبه همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آیینی با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 06 February 2016
ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند در آیین بهره برداری از مجموعه تفریحی، گردشگری دماوند اسکان گفت: دماوند یکی از 11 شهر نمونه گردشگری کشور است که این جایگاه نیازمند تامین زیرساخت های لازم در بخش های گردشگری، اقامتی، تفریحی و خدماتی است.

وی افزود: از سوی دیگر شهرستان دماوند به واسطه قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق و شمال کشور و دو محور پرتردد هراز و فیروزکوه، در فصول مختلف سال پذیرایی جمع زیادی از گردشگران است.

مجتبی حیدری مسئول اجرای پروژه اقامتی، تفریحی دماوند اسکان نیز دراین آیین گفت: این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی و حمایت ویژه دولت احداث و به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه این پروژه در راستای تامین زیرساخت های صنعت گردشگری شهرستان دماوند اجرا شده، افزود: مجموعه تفریحی، گردشگری دماوند اسکان با یک هزار و 200 مترمربع زیربنا در سه طبقه احداث شده است.

وی اظهار کرد: این مجموعه دارای 18 سوئیت دو و سه تخته با تمامی امکانات رفاهی و خدماتی است.

دماوند به عنوان یکی از شهرستان های تابعه استان تهران با بیش از 100 هزار نفر جمعیت و پنج شهر در منطقه ای به وسعت 2800 کیلومتر مربع واقع شده که از شمال به استان مازندران و از شرق به فیروزکوه، از جنوب به گرمسار(استان سمنان) و از غرب به لواسان و تهران محدود می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار