معاون عملیات منطقه هفت خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تهران گفت: کودک 10 ساله ای که به درون چاه 10 متری در جاده ورامین سقوط کرده بود توسط آتش نشانان نجات یافت.
کد خبر: ۱۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 05 April 2015

عباس زارعی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: والدین کودکی 10 ساله که شاهد سقوط کودکشان به درون چاه بودند با سامانه 125 تماس و درخواست کمک کردند که گروه نجات 2 ایستگاه 86 به محل حادثه در جاده ورامین فیروزآباد نرسیده به کوره آجرپزی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این کودک 10 ساله به نام محمدرضا علوی به همراه والدین خود برای تفریح به این منطقه آمده بود، افزود: با توجه به سست بودن دیواره نگه دارنده درب چاه با حضور محمدرضا ناگهان دهانه چاه فروکش و این کودک 10 ساله به عمق چاه سقوط می کند.

زارعی تصریح کرد: خوشبختانه درب چاه در عمق یک و نیم متری بین کول های خرد شده گیر کرده و به حالت معلق قرار گرفته بود و بر سر کودک سقوط نکرده بود و آتش نشانان با شرایط بحرانی روبرو بودند و هر لحظه احتمال سقوط درب چاه به عمق چاه میرفت.

وی با بیان اینکه فرمانده عملیات پس از بررسی با استفاده از تجهیزات نجات و با رعایت کامل اصول ایمنی اقدام به رهاسازی و خارج کردن درب معلق چاه کردند، گفت: سپس یکی از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه نجات داخل چاه شده و کودک وحشت زده را بدون هیچ آسیبی از درون چاه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

معاون عملیات منطقه هفت خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی دهانه چاه و نصب علائم هشدار دهنده بیان نکات ایمنی به خانواده و برخی از شاهدان عینی به ماموریت خود خاتمه دادند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار