بخشدار لاریجان
بخشدار لاریجان از اجرای طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در هفت مکان مذهبی و زیارتی این بخش خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 31 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید مهدی حسین‌نژاد اظهار کرد: طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت از طرح‌های موفق سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ایام تعطیل نوروز در امامزادگان، امکان مذهبی و برخی مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش لاریجان تعداد هفت مکان مذهبی و زیارتی با اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز میزبان گردشگران و زائران هستند.

بخشدار لاریجان مازندران با اشاره به اینکه در مجموع تعداد 10 مدرسه و امکان زیارتی در این بخش آماده میزبانی از مهمانان و گردشگران نوروزی هستند، بیان کرد: در زمینه اسکان اضطراری برای مسافران نوروزی در راه‌مانده هم تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است چرا در محور مواصلاتی هراز با احتمال ریزش سنگین برف، مسدود شدن جاده و سیلاب ممکن است در قالب اسکان اضطراری شرایط برای ارائه خدمات به مسافران لازم باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز باز بوده و تردد در آن جریان دارد، بیان کرد: طی روزهای گذشته ریزش برف، بارش شدید باران، وقوع سیلاب و ریزش خفیف سنگ باعث مسدود شدن این محور شریانی شده بود.

حسین‌نژاد با اشاره به تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، پلیس راه، هلال احمر، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، عوامل امداد و نجات جاده‌ای در مسیر مواصلاتی هراز، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی و راهداری از روزهای پایانی سال به صورت آماده‌باش بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی عنوان کرد: رانندگانی که در مسیر هراز تردد دارند احتیاط را سرلوحه کار خود قرار داده و حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار