بخشدار لاریجان
بخشدار لاریجان با اعلام حاکم شدن جو آب و هوایی سرد در این بخش کوهستانی، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی هراز عادی است.
کد خبر: ۲۰۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید مهدی حسین‌نژاد با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات نوروزی شاهد جوی سرد در بخش کوهستانی لاریجان هستیم، اظهار کرد: لاریجان از بخش‌های مرتفع، کوهستانی و سرد مازندران است که در روزهای نخست سال جدید شاهد ریزش برف شدید، باران، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه بودیم.

بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز بارانی است، خاطرنشان کرد: اوایل هفته جاری اوج ترافیک در جاده شریانی هراز بودیم که رفته رفته با خروج مسافران و گردشگران نوروزی بر حجم ترددها کاشته شده و شاهد ترافیک روان هستیم.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون تردد در دو سمت آمل به تهران و بر عکس ادامه دارد و در رفت و آمد خودروها مشکلی وجود ندارد.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه در روز گذشته در مبادی خروجی مازندران از طریق جاده شریانی هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و سنگین بودیم، ادامه داد: تردد کند خودروها در مناطقی همانند پارک جنگلی و نارنجستان گزارش شده است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، راهداران مستقر در محور مواصلاتی هراز و عوامل امداد و نجات، گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند احتیاط کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار