طرح کنترل هوشمند و الکترونیکی ورود به محدوده ترافیکی زوج و فرد در پایتخت بوسیله دوربین ها از روزشنبه اجرایی و آغاز شد.
کد خبر: ۲۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 11 April 2015
سردار سیدتیمور حسینی در گفت و گو با ایرنا از ثبت هوشمند و الکترونیکی تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد بوسیله دوربین از امروزشنبه 22 فرردین ماه خبر داد و افزود: با اجرایی شدن این طرح، حضور نیروهای پلیس کنترل کننده ورود غیرمجاز به این محدوده از سطح شهر حذف می شوند.

وی تصریح کرد: 110 دوربین نظارت و ثبت تخلف در ورودی های محدوده زوج و فرد نصب شده تا اعمال جریمه متخلفین به صورت مکانیزه صورت گیرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده، دوربین های ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک نیز به ثبت پلاک خودروهای متخلف در حال تردد در محدوده زوج و فرد خواهند پرداخت.

سردار حسینی از شهروندان تهرانی خواست تا به قانون احترام بگذارند و از ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد جلوگیری کنند.

به گفته ی وی جریمه تخلف ورود غیرمجاز به محدوده ترافیکی زوج و فرد 200 هزار ریال است.

پیشتر مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفته بود که 110 نقطه ورودی و خروجی محدوده ترافیکی زوج و فرد از 22 فروردین ماه جاری با دوربین کنترل می شوند.

محدوده ترافیکی زوج و فرد از شمال به بزرگراه شهید همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از غرب به بزرگراه شهید چمران و نواب صفوی و از جنوب به بزرگراه بعثت محدود شده است.

مرحله اول طرح کنترل الکترونیکی محدوده زوج و فرد از ابتدای اسفندماه سال گذشته با استفاده از 113 دوربین نظارتی ثبت و کنترل آغاز شده است.

پیش از این قرار بود مرحله دوم این طرح از اردیبهشت ماه امسال با استفاده از 125 دوربین در معابر ورودی و 50 دوربین در محدوده داخلی زوج و فرد با هدف ثبت تخلفات اجرایی شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
تاسفانه در اين کشور اکثر طرحها بدون کارشناسي و بررسي نتايج آن اجرا مي شود و هيچ دليل منطقي هم براي اجراي آن وجود ندارد امثال اين طرحها بار مالي براي خانوارها دارد که باعث مي شود هزينه اي جديد به سبد خانواده تحميل شود. به عنوان مثال من خانواده اي را مي شناسم که منزلشان در ابتداي طرح زوج و فرد و مدرسه فرزندشان خارج از طرح قرار دارد که در صورت اجراي اين طرح انها ملزم به گرفتن سرويس جهت تردد فرزندشان به مدرسه مي باشند.
اميدوارم مسئولين امر هدفشان از اجراي طرح درامدزايي نباشد و با بررسي همه جوانب چنين طرحهايي را اجرايي کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار