استاندارتهران:
استاندار تهران با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 در لوزان سوییس گفت: در این مذاکرات، جهان به توان، قدرت و هنر دیپلماسی ایران پی برد که در عین عقب نشینی نکردن از مواضع خود مذاکرات را با تعامل به پیش برد.
کد خبر: ۲۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 13 April 2015
به گزارش  ایرنا سیدحسین هاشمی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار افزود: مذاکرات لوزان پاریس یکی از بی نظیرترین و موفق ترین دیپلماسی بود که توسط ایران صورت گرفت.

وی گفت: فرزندان ایران اسلامی توانستند با قدرت پیش بروند و از مواضع به حق جمهوری اسلامی دفاع کنند که این نشان دهنده آن است که هر جا اراده ملت باشد، پیروزی هم آنجاست.

استاندار تهران یکی از موفقیت های دولت یازدهم را در انتخاب صحیح مسوول دو دستگاه اجرایی کشور، وزارت امورخارجه و وزارت نفت دانست و افزود: انتخاب محمدجواد ظریف و بیژن نامدار زنگنه به عنوان وزیر این دو دستگاه اجرایی بهترین انتخاب بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اواخر سال جاری تاکید کرد: مطمئن هستم مردم با حضور بی نظیر خود حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد و نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

استاندار تهران درباره سفر هیات دولت به شهرستان های استان تهران گفت: مسایل و مشکلات شهرستان های غرب استان تهران باید با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده در سفر کاروان تدبیر و امید و هیات دولت به استان تهران ارایه شود.

وی افزود: تمام معاونان و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران موظفند کمیته ای برای تعیین مسایل و مشکلات قابل طرح در سفر هیات دولت به شهرستان های استان تهران تشکیل داده تا مسایل کارشناسی شده ارائه شود.

هاشمی گفت: تمامی مسایل امنیتی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در این کمیته مورد بررسی دقیق قرار گیرد و تا هفته آینده این مسایل تعیین و برای ارائه به هیات دولت آماده شود.

وی تاکید کرد: باید ستادی قوی در استقبال از کاروان تدبیر و امید تشکیل شود تا سفری در خور شان رییس جمهوری فراهم شود.

استاندار تهران تصریح کرد: برنامه های طراحی شده برای استقبال از رییس جمهوری باید در حد اعلای خود باشد و محور همه برنامه ها با توجه به اولویت ها و واقعیت های منطقه تامین شود.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار