پس از به سرانجام رسیدن مذاکرات ایران و گروه 1+5 و ختم شدن آن به توافق برجام، یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقاتی که افتاد، هجوم سرمایه‌داران خارجی برای سرمایه گذاری در کشور ایران بود.
کد خبر: ۲۲۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 03 May 2016
طبق بررسی وب سایت سازمان مالی، برخی از کسب و کارهای ایرانی نیز برای گسترش کارشان از برندهای آلمانی، فرانسوی، روس و… کمک گرفتند که همه‌ی این ها از یک ایمیل و مکاتبه، به یک دیدار حضوری ختم می‌شود و شما می‌مانید و یک میهمانی که باید برای این شرکای تجاری تدارک ببینید.

در این مقاله با 8 هتل ویژه مهمانان تجاری شما در تهران آشنا می شوید. چنان چه مهمان تجاری از خارج از کشور داشتید، این 8 هتل گزینه‌های خوبی در میان هتل های تهران می‌توانند باشند.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی که قدمتش به‌پیش از انقلاب می‌رسد، از جمله محبوب ترین هتل های تهران است. اتوبان چمران را که پایین برویم نگاهمان بهش خیره می‌شود. برجی است در نقطه‌ی خوش آب‌وهوای شهر، مجاور اوین و نزدیک به کوه‌های توچال. از آن بالا کل تهران معلوم است اما از آلودگی‌اش اثری نیست. اگر به کسی که هتل پارسیان آزادی را نمی‌شناسد بگوییم قبلاً اسمش هایت بوده اعتمادش سریع جلب می‌شود اما بااینکه اسم هتل تغییر کرده محبوبیتش همچنان برقرار است.
هتل پارسیان آزادی همه‌ی خوبی‌های یک هتل را باهم دارد. مدرن است و طراحی زیبایی دارد. هر چیزی که بخواهید در آن پیدا می‌شود، فروشگاه و آرایشگاه و خشک‌شویی و گالری هنری در آن برقرار است، چند کافه و رستوران برای طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی دارد، هوایش خوب است، کنار اتوبان چمران است و دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر دارد، چشم‌اندازش به کوه‌ها و شهر عالی است، مجموعه ورزشی، استخر و سونا و حمام سنتی‌اش علاقه‌مندان زیادی دارد، هر جور اتاقی که بخواهید در آن پیدا می‌شود و بااین‌همه چیزی از سروصدای شهر شلوغ در تمامی هتل نخواهید شنید.
 
هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره‌ی تهران است، قبل از انقلاب اسمش هتل رویال هیلتون بوده و بیشتر از پنجاه سالش است؛ پا به سن گذاشته‌ای بلندقد، بانشاط و سرحال. دو برج شرقی و غربی و امکاناتی به‌اندازه‌ی یک شهر دارد که ده جور رستوران و کافه مغازه، فروشگاه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر و ماساژ و گالری هنری را شامل می‌شود.با زیباترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر هم‌جوار است و می‌شود پیاده تا تجریش رفت یا راهی پایین ولیعصر شد و به پارک ملت و مراکز خرید رسید.

کمتر از پنج دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی تهران و صداوسیما راه دارد. اتوبان چمران درست از روبرویش می‌گذرد و به همین خاطر دسترسی به‌کل شهر و مراکز تاریخی، درمانی و آموزشی آسان است. در هتل استقلال چشم‌انداز خوبی به شهر و کوه‌ها خواهید داشت و تا بام تهران و تله کابین توچال هم که راهی نیست.

هتل ارم تهران

هتل ارم در شمال پایتخت واقع شده. این هتل یکی از معدود هتل‌هایی است که از موقعیت جغرافیایی‌اش حداکثر بهره را برده. شاید شما فکر کنید که نزدیکی به بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها این هتل را برای اقامت به گزینه‌ی مناسبی بدل نکند. اما هتل ارم این موضوع را به یکی از مزیت‌های خودش بدل کرده. فضای هتل طوری طراحی شده که مسافران از شلوغی و سر و صدا و ازدحام کاملاً دور باشند. اما در عین حال نزدیکی به اتوبان‌های اصلی تهران، امکان رفت و آمد را به مرکز شهر میسر کرده.

وقتی به هتل ارم می‌روید اتوبان و بزرگراه فراموشتان می‌شود. چون نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی هتل و اتاق‌ها به قدری زیباست که در نظر اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. امکانات این هتل بی‌نظیر است و به دلیل کیفیت خوب خدمات و دسترسی آسان به مرکز شهر، برای اقامت توریست های خارجی هم گزینه‌ی خوبی است. برای برگزاری مراسم رسمی و اداری هم هتل ارم گزینه‌ی خوبی است چون سالن‌های کنفرانس و همایش مجهزی دارد. از امکانات ویژه و جالب این هتل وجود گل‌فروشی، عکاسی، تالار، سالن‌های سرباز و سرپوشیده با سیستم سرمایشی و گرمایشی متناسب با فصول مختلف است. اگر می‌خواهید چهره‌ی واقعی تهران را ببینید، از هتل ارم شروع کنید.

هتل پارسیان اوین تهران

در مورد هتل اوین می توان گفت که اگر از شلوغی شهر، از آلودگی و سروصدایش خسته‌اید و می‌خواهید حتی در تهران هم هوای تمیز تنفس کنید هتل اوین جای خوبی برای ماندن است. به اوین و درکه، سعادت‌آباد و ولنجک که از محله‌های کوهستانی تهران‌اند نزدیک است و تا بام تهران و میدان درکه و دیدنی‌هایش راهی نیست.

اتوبان چمران هم در دسترس شماست و نمایشگاه دائمی تهران در چند قدمی است و دغدغه رفت‌وآمد به نقاط مختلف شهر یا فرودگاه را نخواهید داشت. غیر از این‌ها، اوین از هتل‌های قدیمی تهران است. تجربه‌ی هتلداری و فضا و امکانات مدرنش آن را تبدیل به هتلی محبوب برای مسافران کرده. اتاق‌های راحت، فضای باز، رستوران کنار استخر، فروشگاه، مجموعه‌ی ورزشی و زمین تنیس و کافه از جذابیت‌های آن است.

هتل هویزه تهران

هتل هویزه بااینکه عمر زیادی ندارد ولی هتلی تاریخی در تهران است. در زمان جنگ ایران و عراق پذیرای جنگ‌زدگان بسیاری از مناطق مرزی بود که ماه‌ها در هتل ماندند و در آن پناه گرفتند و بعد به خانه‌های خود برگشتند. هتل در خیابانی محبوب در تهران واقع‌شده است.

خیابان ویلا که سراسرش را فروشگاه‌های صنایع‌دستی اشغال کرده‌اند و چند قنادی خوب را هم در خود جا داده: دانمارکی، لرد و باکمی فاصله؛ هانس. به مراکز و دیدنی‌های اصلی شهر هم نزدیک است. کریم‌خان و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌هایش، خیابان انقلاب و ولیعصر در دسترس هستند و بیمارستان‌ها و اداره‌های مهم تهران هم فاصله‌ی کمی از هتل هویزه دارند. اتاق‌ها راحت‌اند، رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می‌کند و کافه‌اش 24 ساعته است.

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس در بافت قدیمی تهران، در محبوب‌ترین بلوارش یعنی بلوار کشاورز واقع‌شده، بلواری که بیشتر از هرکجای تهران هوای عابران پیاده را دارد.
هتل اسپیناس خلیج فارس، هتلی لوکس و مدرن است، پا روی پله‌های ورودی‌اش که بگذارید احساس VIP بودن رهایتان نخواهد کرد.

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

هتل اسپیناس تازه‌ساز است، امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی زیادی دارد. رستوران فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و رستورانی سنتی دارد که با الهام از معماری یزد و بافت این شهر ساخته‌شده، کافه‌اش چشم‌اندازی به بلوار پردار و درخت کشاورز دارد و مجموعه بدن‌سازی و ماساژ، استخر و سونا و دیگر امکاناتش موردعلاقه‌ی مهمان‌هاست و رفتار خوب کارکنان یکی دیگر از جذابیت‌های هتل است. در کنار همه‌ی این‌ها، موقعیت جغرافیایی‌اش محبوبیتش را بیشتر کرده. با اقامت در این هتل که در دل شهر واقع‌شده، زندگی در تهران را تجربه خواهید کرد، به پارک لاله و موزه‌ی هنرهای معاصر، موزه‌ی فرش، میدان ولیعصر و مرکزهای خریدش، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌هایشان نزدیک خواهید بود و بدون نیاز به ماشین می‌توانید پیاده و سر صبر دیدنی‌های پایتخت را ببینید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

بعد از افتتاح هتل اسپیناس پالاس در سال 94 در تهران، که بزرگترین هتل تهران هم لقب گرفت، خبرها حاکی از آن بود که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کشور فعالیتش را در پایتخت آغاز کرده. این هتل 5 ستاره بیست طبقه دارد و 800 واحد اقامتی. 400 واحد اقامتی در این هتل لوکس هستند. هتل اسپیناس را روی تپه‌ای مرتفع در سعادت آباد ساخته‌اند. ارتفاع ساختمان هتل و قرار گرفتن روی این تپه باعث شده مهمانان این هتل نمایی منحصر به فرد از تهران را در مقابل خود ببینند. و یکی از ویژگی‌های خوب این هتل این است که چشم‌اندازی به چهار طرف دارد. امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس در نوع خود بی‌نظیر است.

از لابی بسیار بزرگ و شیکش که در بدو ورود توجه مهمانان را به خودش جلب می‌کند، تا امکاناتی مثل مرکز خرید، آرایشگاه، رستوران و فست فود، سالن تنیس، سالن ماساژ و … که همگی در محوطه‌ی خود هتل هستند. هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری مراسم رسمی هم گزینه‌ی مناسبی است چون 12 سالن گردهمایی‌اش ظرفیتی بین 50 تا 1200 نفر دارند. 42 اتاق هم برای کار و قرارداد و اهداف اقتصادی در نظر گرفته شده. با اقامت در این هتل کیفیت و رفاه در ذهن شما تعریف تازه‌ای پیدا خواهد کرد.

هتل لاله تهران

هتل بین المللی لاله با خودش نوستالژی روزهای گذشته‌ی تهران را دارد، روزهایی که نامش کنتیننتال بود. در آنجا خیلی چیزها شمارا یاد تهران قدیم می‌اندازد: اتاق‌ها و مبلمان و دکور و میز و صندلی رستوران‌ها. هتل لاله دریکی از بهترین مناطق تهران واقع‌شده، پارک لاله را در کنار خود دارد که با درخت‌های کهن و بی‌شمارش هم‌چشم انداز هتل را زیبا کرده و هم هوای نسبتاً مطبوعی را به وجود آورده.

با اقامت در هتل لاله به مراکز اداری و تجاری خیلی نزدیکید. چند وزارتخانه و بیمارستان مهم در دسترس شماست، به خیابان انقلاب و بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر دسترسی خوبی دارید و می‌توانید قدم‌زنان از بازارچه خوداشتغالی پارک لاله، موزه فرش و موزه هنرهای معاصر دیدن کنید. هتل چند رستوران قدیمی و محبوب دارد: رستوران فرانسوی روتیسری، رستوران چینی تیاره و رستورانی سنتی نمکدون. لابی و کافه هتل با اجرای زنده‌ی پیانو از دیگر جذابیت‌های هتل لاله است و به طبقه‌های بالا که بروید تهران را می‌بینید که زیر پای شماست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار