تابناک تهران - خیلی از کسانی که در شهرستان چهاردانگه زندگی نمی کنند این شهر را به عنوان شهری صنعتی می شناسند. شهری که به گفته شردارش ظرفیت هایی دارد که در صورت بهره مندی از این ظرفیت ها ظرف چند سال پیشرفت های بسیاری خواهد کرد.
کد خبر: ۲۲۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 07 May 2016

کسانی که اخبار استان تهران را دنبال می کننداحتمالا به خاطر دارند که اوایل امسال یکی از موفقیت های شهرداری چهاردانگه خبری شد. اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته، سال 94 در تاریخ شهرداری چهاردانگه اولین سالی بوده است که این نهاد بدون فروش املاک شهرداری، توانسته هزینه‌های جاری و افتتاح پروژه‌های به تعویق افتاده را تأمین کند.

حالا رحیم پرچگانی شهردار این شهر درباره اولویت های سال آینده اش می گوید: «افتتاح و بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های مجتمع ورزشی شهید همت، سالن ورزشی بانوان چهاردانگه و مجتمع تجاری سینما گلشهر و ورزشگاه بانوان گلشهر از جمله اولویت‌های شهرداری در سال 95 است.»

او شکایت هایی هم از مسئولان قبلی دارد و می گوید: «من در هیچ کجا ندیدم ساخت پروژه‌ای 10 سال طول بکشد و این روند حیثیت شهرداری را زیر سئوال می‌برد، هرچند دوستان در گذشته زحمت کشیده‌اند اما به نظر بنده می‌توانستند تعداد کمتری از پروژه را آغاز کنند تا زودتر به نتیجه برسند، علاقه داریم کارهایی را که شروع شده را به اتمام برسانیم.»

پرچانگی ادامه می دهد: «قطعاً اگر در خدمت شهر باشیم قول‌هایی که دادیم به ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام را تا آخر سال 95 افتتاح خواهیم کرد و حتماً شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌هایی که ذکر شد خواهیم بود.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار