کتاب "نگاهی به دروازه غار" نوشته احمد مسجدجامعی امروز در شورای شهر تهران رونمایی شد.
کد خبر: ۲۲۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 10 May 2016
ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران کتاب احمد مسجدجامعی به نام نگاهی به دروازه غار رونمایی شد.

مسجدجامعی در این مراسم کوچک که در انتهای جلسه شورای شهر با حضور تمامی اعضا برگزار شد، گفت: همانطور که قالیباف در جلسات شورای شهر عنوان کرده‌اند، ده‌ها کار پژوهشی و مطالعاتی درخصوص دروازه‌غار صورت گرفته و این کتاب نیز یکی از همان کارهای پژوهشی است.

وی با بیان اینکه روش من در این کتاب مبنی بر حضور در محل و جمع‌آوری اطلاعات به شیوه‌ای بوده است که در کتاب مشاهده می‌کنیم، گفت: البته کم و بیش در جریان سایر کارهایی که درباره دروازه غار شده است بوده و هستم و این کتاب محصول شورای چهارم است، هرچند که در شورای سوم نیز در مورد محله اودلاجان چنین کاری را انجام داده‌ام.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش‌های این کتاب مربوط به نخستین تهرانگردی در مهر ماه سال 92 است، گفت: سال گذشته این کتاب آماده انتشار بود اما روند امور اجرایی، آماده‌سازی و عکاسی آن را با تاخیر طولانی مواجه ساخت و از این جایگاه از عکاس خوب مهدی نصرتی، جواد گلزار و حمید فروتن و همچنین خبرگزاری‌های ایسنا، ایرنا، ایکنا و... تشکر می‌کنم.

در پایان کتاب نگاهی به دروازه غار نوشته احمد مسجدجامعی که توسط نشر ثالث منتشر شده است، توسط جمعی از اعضای شورا رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار