مجید مهدوی به موجب حکم سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایساکوکیش منصوب شد.
کد خبر: ۲۲۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 10 May 2016

مجید مهدوی به موجب حکم سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایساکوکیش منصوب شد. 

در نامه سید رضا حسینی برای انتصاب مجید مهدوی آمده است: «امید است با اتکا به خداوند متعال و بکارگیری همه توان خود، ضمن رعایت مقررات جاری و با همکاری دیگر مسئولان به نحوی موثر در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت عمل نموده و در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

همچنین پس از این انتصاب، مجید مهدوی بیانیه ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: «سپاس ایزد منان را که توفیق خدمتگذاری با بهره گیری از سرمایه پربرکت و دسترنج کارکنان خدوم صنعت عظیم ایران خودرو را مرحمت فرمود... بدیهی است که در هر سازمان و نهادی بزرگترین سرمایه و ارزشمندترین دارایی همانا نیروی انسانی آن سازمان است. با داشتن نیروی انسانی کارآمد و البته با حفظ کرامت آن، می توان گام های بیشتر و والاتری برای تسخیر قله های ترقی این صنعت عظیم که برخاسته از توان بالای مهندسین ایرانی است برداریم.
ما برآنیم با عزمی راسخ و تلفیقی از دانش، مهارت و تجربه به تعهدات خود در ارتباط با ایمنی، کیفیت و حداقلی هزینه ها با جذب حداکثری سرمایه گذاری خارجی، صادرات محصولات و قطعات، کاهش هزینه ها از طریق کوتاه کردن و بهینه سازی فرآیند تصمیم گیری و اجرای سطح رضایت مندی مشتریان را بالا برده تا در بازارهای بین المللی به خوبی حضور پیدا کنیم.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار