سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان فیلم دلبری:
کمتر از ده روز از اکران فیلم سینمایی دلبری می گذرد. کارگردان این فیلم که حالا در انتظار دیدن بازتاب فیلمش بین مردم است، دلبری را فیلمی می داند که صبر و حوصله می خواهد.
کد خبر: ۲۲۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 15 May 2016

شکل جدیدی از عاشقی و عشق ورزیدن در سینما


جلال دهقانی اشکذری کارگردان فیلم دلبری که حالا نزدیک ده روز از اکران عمومی فیلمش می گذرد منحصر به فردی فیلمش را بین فیلم هایی که در چند سال گذشته ساخته شده است نگاه آن به مقوله عشق می داند و می گوید: «در دلبری شکل جدیدی از عشق و عشق ورزیدن را می بینیم که کمتر در زندگی معمولی با آن مواجه شده ایم. اساسا زندگی معمولی عرصه تولد چنین عشقی را فراهم نمی کند.»

او در جواب اینکه در روزهای گذشته استقبال از فیلمش چطور بوده می گوید: «هنوز برای جواب دادن به این سوال زود است. به هر حال دلبری تفاوت هایی هم در نوع روایت دارد و ممکن است برای بیننده ای که دوست دارد ماجرا هرچه سریعتر به نتیجه برسد و داستان جلو برود کمی کسل کننده به نظر برسد اما فکر می کنم برای مخاطبی که صبر و حوصله داشته باشد تماشای دلبری تجربه خوبی باشد.»

دهقانی زمان اکران فیلمش را چندان مناسب نمی داند و می گوید: «با توجه به اینکه در فصل امتحانات مدرسه و دانشگاه به سر می بریم و به طور کلی مشغله ها در این ایام زیاد است ترجیح می دادم که فیلم در زمان بهتری اکران شود اما برخی مسائل مانع از اکران فیلم در زمان مناسب شد. به هر حال امیدوارم با همین شرایط هم فیلم به هدفی که داشته برسد و بتواند تاثیری را که قرار بوده بر مخاطب بگذارد.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار