شهردار ملارد مطرح کرد:
شهردار ملارد گفت:متأسفانه با عنایت به محدودیت های مالی و اعتباری که با آن مواجه هستیم، دیگر قادر به پرداخت اجاره بهای ساختمان ادارات استیجاری نخواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 14 May 2016
علی اکبر خراسانی با اشاره به تلاش مجموعه شهرداری ملارد برای ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری به مردم ساکن در این شهر اظهار داشت:قطعا کمبودهایی وجود دارد و ما نیز منکر آن نبوده و نیستیم، اما بخش قابل توجهی از این کاستی ها را باید در محدودیت های اعتباراتی جستجو کرد.

شهردار ملارد گفت:تلاش ما بر این امر استوار بوده که در حد امکانات موجود و در برخی مواقع حتی فراتر از آن نیز،تعامل و همکاری لازم را با ادارات این شهرستان مد نظر قرار دهیم، زیرا هر گونه خللی در زنجیره همکاری بین دستگاهی،شهر و ساکنان در آن را با مشکلاتی مواجه می سازد.

وی افزود:لذا انتظار می رود ادارات نیز بضاعت شهرداری را مد نظر قرار دهند که لحاظ کردن چنین ذهنیتی،نه منافع شهرداری،بلکه منافع مردم را تأمین و حفظ می کند.

خراسانی گفت:یکی از مشکلات کنونی شهرداری مربوط به اجاره ساختمان های استیجاری برخی ادارات می شود که در حال حاضر شهرداری تأمین کننده اجاره بهای آن است.

شهردار ملارد عنوان کرد:آنچه که در حد توان ما بود، انجام شده و ما تلاش کردیم با اختصاص زمین در یکی از بهترین نقاط شهر در قالب سایت اداری،بستر و زمینه لازم را برای احداث و راه اندازی ادارات این شهرستان فراهم کنیم.

وی افزود: علیرغم تلاش های صورت گرفته، شاهد هستیم بسیاری از ادارات،اقدام خاصی برای احداث ساختمان اداری خود انجام نداده اند.

شهردار ملارد عنوان کرد:از ادارات کل،نهادهای فعال در این شهر و شهرستان،انتظار داریم با تأمین بودجه و اعتبارات،سرعت و شتاب هر چه بیشتری را در روند احداث و راه اندازی ادارات به کار بندند که در صورت تحقق این امر،علاوه بر کاهش هزینه های شهرداری،سامان دهی مناسب تری نیز در حوزه فضای ساختمانی ادارات ایجاد می شود که این موضوع هم برای ادارات و هم مراجعه کنندگان و ارباب رجوع موثر  خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار