فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به طرح دو روزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این راستا چهار میلیارد و 210 میلیون ریال انوع کالای خارجی قاچاق در شرق استان کشف شد.
کد خبر: ۲۲۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 15 May 2016
سرهنگ عبدالرضا ناظری افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس شرق استان تهران اجرای نخستین طرح مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح انواع کالاهای گمرکی شامل؛ پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی،پتو ،سیگار و تجهیزات پزشکی به ارزش چهار میلیارد و 210 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ناظری افزود: در این طرح با تشکیل 47 پرونده قاچاق، 32نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند و همچنین 9 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.

ناظری ضمن اشاره به کشف 110دستگاه کولر گازی و یخچال قاچاق تصریح کرد: این اقلام فاقد مجوز گمرکی به ارزش سه میلیارد و 160میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار