فرماندار شهرستان پردیس بر لزوم مقابله با سرمنشأ آسیب‌های اجتماعی در شهرستان پردیس در سال جاری تأکید کرد.
کد خبر: ۲۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 17 April 2015
به گزارش فارس، جلسه کمیته تخصصی آسیب‌های اجتماعی شهرستان پردیس به ریاست فرماندار، با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس و معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان، شهرداری‌های پردیس و بومهن، شرکت عمران شهر پردیس، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان و دانشگاه‌های شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

مرتضی حیدری، فرماندار پردیس در ابتدای این جلسه اقدامات انجام‌ شده در سال گذشته را به‌صورت موردی خوب توصیف کرد و گفت: اگر برنامه‌ریزی مدونی داشتیم، به‌طور قطع در سال گذشته به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کردیم.
وی تکمیل اطلاعات نسبت به شهرستان و شناخت ادارات از توانمندی‌های یکدیگر را تجربه به دست آمده از سال‌های گذشته دانست و افزود: شناخت از مشکلات و درخواست‌های مردم، همچنین آسیب‌شناسی در جنبه‌های مختلف اولین قدم در برنامه‌ریزی است تا بتوان از حداقل امکانات حداکثر استفاده را برد.
نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس هدف‌های این کمیسیون را انجام اقداماتی برای بهبود شرایط زندگی مردم و مقابله با سرمنشأ آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: نباید اجازه دهیم آسیب‌ها به حدی برسد که مداخله نیروی انتظامی را بطلبد؛ بلکه ادارات باید با همدلی و همکاری سعی در کاهش مراجعات مردم به مراجع قضایی و کم کردن ترافیک کاری نیروی انتظامی را داشته باشند.
صادق بنیادی، معاون سیاسی انتظامی فرماندار پردیس نیز برنامه‌ها و اولویت‌های این کمیسیون در سال 94 را مطرح کرد و خواستار مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط با اطلاعات و اختیارات کامل در جلسات آتی شد.
در ادامه، حاضران به تبادل‌نظر پیرامون موارد مطرح‌شده پرداختند و مقرر شد: برای تهیه برنامه عملیاتی برای سال 94، ادارات برنامه‌های خود را تا قبل از جلسه آتی برای بررسی و تصمیم‌گیری به فرمانداری ارسال کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار