عضو شورای شهر بومهن عنوان کرد
عضو شورای اسلامی شهر بومهن گفت: پل اتصال ده بومهن به منطقه لوران مهم‌ترین پروژه بخش بومهن است که تأثیر به‌سزایی در کاهش بار ترافیک در این منطقه دارد.
کد خبر: ۲۴۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 13 June 2016
محمداسماعیل اقتداری در مورد وضع شهر بومهن اظهار داشت: قراردادهای پروژه‌هایی که شورای اسلامی شهر بومهن پیش‌بینی و به‌عنوان مصوبه به شهردار بومهن ارائه کرده، در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با تأکید بر اینکه مراحل قانونی این پروژه‌ها با انجام مناقصه در حال اجراست، به تشریح پروژه‌های مهم شهر بومهن پرداخت و تصریح کرد: پلی که ده بومهن را به لوران وصل می‌کند، از پروژه‌های مهم ما است.

اقتداری افزود: این پل در شمال شهر بومهن پیش‌بینی شده و دلیل مهم اجرای این پروژه، کاهش ترافیک شهر بومهن است، زیرا این پل، به‌طور حتم می‌تواند در کاهش بار ترافیکی شهر مثمر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با اشاره به اینکه از دیگر پروژه‌های بومهن مجموعه ورزشی چندمنظوره در کنار ساختمان بخشداری بوده که در دست احداث است، اضافه کرد: ظرف 10 روز آینده با بستن قراردادی، پیمانکار این پروژه کار خود را آغاز خواهد کرد.

اقتداری با بیان اینکه احداث سالن آمفی‌تئاتر شهر بومهن از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است، اظهار داشت: این سالن 800 نفری در کنار ساختمان شهرداری بومهن ساخته می‌شود و در برگزاری همایش‌ها و سایر اقدامات فرهنگی زیرساختی مهم خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه تپه قره‌باغ در حوزه فضای سبز در شهر بومهن نیز در دستور کار قرار دارد و با انجام زیرساخت‌های مورد نیاز آن اجرایی می‌شود، تصریح کرد: طرح نهایی در این زمینه با ارسال به شورا مصوب خواهد شد و هدف آن نیز افزایش سرانه فضای سبز در بومهن است.

اقتداری لکه‌گیری و آسفالت معابر را از دیگر پروژه‌های خدمات‌رسانی در بومهن نام برد و طرح تفضیلی بومهن را از دغدغه‌های مدیریت شهرستان به‌ویژه در بخش بومهن برشمرد.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با تأکید بر اینکه طرح تفضیلی بومهن ظرف دو ماه آینده نهایی می‌شود، اظهار داشت: شرکت مشاور، این طرح را به شورا ارسال و در آستانه تصویب نهایی قرار دارد.

اقتداری با اشاره به اینکه با تصویب نهایی طرح در شورای اسلامی شهر، بومهن از طرح تفضیلی مدونی برخوردار خواهد شد، خاطرنشان کرد: طرح تفضیلی نقشه شهر است و مردم در بحث ساخت‌وساز و اقدامات عمرانی می‌توانند بر اساس آن عمل کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار