نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران بر تغییر روز شورا به «هفته شورا» تأکید کرد.
کد خبر: ۲۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 20 April 2015
سعید نامداری در گفت‌وگو فارس با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال «دولت و ملت، مدلی و هم‌زبانی»، اظهار داشت: امیدواریم شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور در سال 94 که رهبر انقلاب از آن به‌ عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»، نامگذاری کردند، نقش مهمی ایفا کرده و دولت را در تمام عرصه‌های سازندگی یاری کنند.

به گفته وی، مردم با رأی خود اعضای شورای شهر و روستا را انتخاب می‌کنند تا کوچکترین مسائل شهری را نیز نمایندگان آن‌ها مدیریت و نظارت کنند؛ بنابراین شوراها می‌توانند در کنار دولت مشکلات مدیریت شهری را برطرف کرده و شوراها نیز دولت را در پروژه‌های عمرانی یاری کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران تأکید کرد: لازمه تحقق شعار رهبر معظم انقلاب و کمک به دولت اتحاد و همدلی خود اعضای شورای شهر در مدیریت شهری است و همه باید هدف اصلی خود را به افزایش خدمات و رضایت‌مندی مردم که در نتیجه منجر به افزایش امید به زندگی شهری می‌شود معطوف کنیم.

وی بیان داشت: اعضای شورای شهر در تمامی کشور باید اختلافات درونی، جناحی و گروهی خود را کنار بگذارند، البته مفهوم همدلی نفی تضارب آراء و عقیده و نظر نیست اما باید در کنار این مسائل  بیشتر به مسائل ملی، شهری و مردم نگاه شود.

نامداری در ارتباط با عملکرد شورای اسلامی استان تهران گفت: شورای اسلامی استان تهران به‌ عنوان نماینده بیش از 2 هزار شورای سطح استان و به‌ عنوان شورای فرا دست پیگیر مشکلات شوراها و انتقال آن به مجلس شورای اسلامی برای تصویب قوانین لازم و همچنین انعکاس خواسته‌های شوراهای شهر به دولت است.

نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران در ارتباط با روز شوراها، بیان داشت: اختصاص یک روز به‌ عنوان روز شوراها به خاطر تعداد زیاد شوراهای شهر در سراسر کشور و حجم برنامه‌های آنان در ارتباط با معرفی عملکردها و افتتاح پروژه‌ها کافی نیست و پیشنهاد می‌شود هفته شوراها به جای روز شورا نامگذاری شود.

عضو شورای اسلامی شهر قرچک به دیدار اعضای شورای استان تهران با استاندار تهران اشاره کرد و افزود: اعضای شورای استان تهران به ریاست مهندس چمران در این جلسه مشکلات و مسائل پیش روی شوراهای شهر و روستا را بیان کردند و اینجانب نیز به عنوان نماینده مردم قرچک خواستار پیگیری پروژه مترو و حل مشکلات بیمارستان 64 تختخوابی قرچک شدم.

نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران به برنامه‌های شورای اسلامی استان تهران در روز شوراها اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی اعضای شورای شهر و روستا سراسر استان تهران ویژه بانوان شورایی و برگزاری مسابقات جام ولایت ویژه آقایان و دیدار با رئیس جمهور و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل (ره) از جمله برنامه‌های شورای استان تهران در روز شوراها خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار