مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین از فعالیت 945 پایگاه پرداخت زکات فطریه در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 06 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی استان قزوین آماده پذیرایی از پرداخت فطریه روزه‌داران در نقاط مختلف این استان است.

وی افزود: 945 پایگاه کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با محوریت مسجد برای پرداخت فطره روزه‌داران در عید فطر سال جاری پیش‌بینی شده است که در این مساجد مسؤولیت صندوق‌های پرداخت زکات به هیأت امنا و امام جماعت واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: پایگاه‌های پرداخت زکات با امکانات قابل توجه و با حفظ عزت نفس در روز عید فطر فعال بوده و میزبان حضور روزه‌داران در پرداخت فطریه روزه‌داران است.

صفری عنوان کرد: پایگاه‌های پرداخت فطریه روزه‌داران از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 13 و سی دقیقه ظهر فعال است که مسؤولان صندوق‌های فطریه اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ در سال گذشته میزان پرداخت زکات فطریه مردم استان قزوین به کمیته امداد امام خمینی این استان معادل یک میلیارد و 580 میلیون تومان بوده است که این میزان در سال جاری 20 میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عنوان کرد: در روز عید فطر منتظر پرداخت ادای دین مردم و زکات فطریه هستیم و مردم قدرشناس این استان نشان داده‌اند که در انجام وظایف دینی جدی هستند.

صفری یادآور شد: بر اساس تصمیم شورای عالی زکات فطریه در کشور تصمیم گرفته شد تا مسؤولیت دریافت زکات فطریه در دبیرخانه شورای کمیته امداد امام خمینی در سطح کشور و در سطح استان‌ها فعال باشد.

وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از پرداخت زکات فطریه در کمیته امداد امام خمینی به نیازمندان تعلق می‌گیرد و این کمیته هیچ حقی در برداشت حقوق مستضعفان ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار