نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: مشکلات استان تهران و نیز درخواست‌های مردمی در مجلس پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 18 July 2016
پروانه مافی یکشنبه‌شب در جمع مردم شهر بومهن اظهار کرد: شوراها با انبوه مشکلات مردم به‌صورت مستقیم ارتباط دارند و با مجلس نیز در ارتباط هستند؛ ارتباط ما با شوراها به معنای روبه‌رو شدن با تک تک مردم است.

وی افزود: مهم‌ترین بخش سرمایه نظام که مردم هستند، امروز دچار کمی ضایعات شده‌اند که باید ترمیم شود؛ باید تلاش کنیم که اگر زخمی وارد شده، آن را التیام بخشیم.

مافی ادامه داد: افتتاح دفتر ارتباط مردمی در بومهن را به فال نیک می‌گیریم؛ زیرا حس بسیار خوبی از شور و شوق حاضران داریم و امیدواریم این دفتر در رفع مشکلات مردم بسیار خوب عمل کند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از مسؤولان و شوراها گفت: شوراها و مسؤولانی که با مردم در ارتباط هستند، درخواست‌های مردم را دسته‌بندی کنند تا کارها با دقت و روند مناسب پیگیری شود.

وی تصریح کرد: باید به درخواست‌های قانونمند توجه کرد؛ پارلمان‌های محلی و مسؤولان دفتر درخواست‌های مردم را بررسی کرده و آن‌هایی که باید در مجلس پیگیری شود، را به ما ارجاع دهند؛ قانونگذاری و نظارت بر قانون وظیفه نمایندگان مجلس است و هر نوع درخواستی در این دو حوزه اساسی است.

مافی اضافه کرد: باقی درخواست‌ها باید در خود شهر، روستا و ... توسط مسؤولان پیگیری و رسیدگی شود؛ همچنین طی ماه یک روز را برای ملاقات با مردم به‌صورت رو در رو در نظر می‌گیریم و این زمان را با اطلاع‌رسانی اعلام خواهیم کرد تا بتوانیم قدیمی هر چند کوچک برای رفع مشکلات برداریم.

با حضور پروانه مافی و مصطفی کواکبیان نمایندگان مردم تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، رضا خدادادی بخشدار بومهن، اعضای شورای شهر بومهن و جمعی از شهروندان بومهنی، دفتر ارتباط مردمی این دو نماینده در شهر بومهن افتتاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار