سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران برخی اخبار مبنی بر برکناری‌اش از هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی به دلیل نامه به رئیس جمهور در دفاع از شهر آفتاب تکذیب کرد.
کد خبر: ۲۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 18 July 2016
محمدمهدی تندگویان با رد برخی شایعات مبنی بر نامه وی به رئیس جمهور در مورد لزوم برگزاری تمامی نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب و شائبه برکناریش پس از این نامه ، گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که هنوز هم به عنوان عضو هیئت رئیسه نمایشگاه سئول تهران فعالیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه گلایه خود را از «ابوالفضل قناعتی» عضو هیئت رئیسه شورای شهر در مورد بیان این ادعا ابراز کردم ، گفت: باید بگویم که «محسن پیرهادی» عضو دیگر هیئت رئیسه شورا پیگیر ارسال این نامه به رئیس جمهور بوده و همان روز نیز من به عنوان مخالف نامه به رئیس جمهور سخنرانی کردم چرا که معتقدم چاره انتقال نمایشگاه‌ها در داخل شهر به مجموعه شهر آفتاب، نامه نگاری نیست.

سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی که عضو هیات مدیره نمایشگاه بین المللی نیز هست، گفت‌: معتقدم با نامه نمی‌توان کار اجرایی را متوقف و منتقل کرد.

وی با اشاره به بداخلاقی برخی از رسانه‌ها گفت: روز گذشته طرح کاهش اختیارات شهردار تهران رای نیاورد و متاسفانه برخی از رسانه‌ها عنوان کرده بودند که من رای خود را پس گرفتم اما اینگونه نبود و تنها «الهه راستگو» و «معصومه آباد» در اول جلسه نسبت به بازپس‌گیری امضای خود اقدام کرده و این شایعات در حالیست که بنده جز و مدافعان طرح بودم.

تندگویان با بیان اینکه در جلسه روز گذشته شورای شهر بحث لغو اختیارات شهردار مطرح شد گفت: ما بر اساس قانون لغو اختیارات نداریم و خواهان بررسی مجدد اختیارات شهردار بودیم که ریاست شورا این موضوع را اصلا به رأی نگذاشت و موضوع آنگونه نبود که در برخی از رسانه‌ها مطرح شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار