بهنوش بختیاری، حسام نواب صفوی و فرزاد فرزین هنرمندانی هستند که بعد از تصمیم اینستاگرام مبنی بر حذف فالوئرهای غیرواقعی، با کاهش دنبال‌کنندگان رو‌برو شده‌اند.
کد خبر: ۲۹۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 06 September 2016
روز یکشنبه چهاردهم شهریور مسئولان اینستاگرام تصمیم گرفتند فالوئرهای غیرواقعی را شناسایی از این فضای مجازی حذف کنند. در پی این اقدام کم نبودند افرادی که تعدادی از دنبال‌کنندگان خود را از دست دادند.

بازیگران و خوانندگان مطرح هم از این قاعده مستثنی نبوده و برخی از آن‌ها با ریزش مخاطب مواجه شدند که این موضوع نشان می‌داد در صفحه این هنرمندان تعداد قابل توجهی فالوئر غیرواقعی وجود داشته است.

بهنوش بختیاری یکی از این هنرمندان بود که همواره از صفحه او در اینستاگرام به عنوان یکی از پرکاربرترین صفحات یاد می‌شد. تعداد فالوئرهای او پنج میلیون و 200 هزار نفر بود که بعد از حذف فالوئرهای غیرواقعی به چهار میلیون و 800 هزار نفر رسید.

حسام نواب‌صفوی هم دچار همین کاهش شد. صفحه او در اینستاگرام یک میلیون نفر فالوئر داشت که در جریان ریزش‌های اخیر به 600 هزار نفر رسید.

فرزاد فرزین، خواننده آلبوم «شش» هم با کاهش چند هزار تایی تعداد فالوئر روبرو شد.

اما تعداد فالوئرهای برخی از هنرمندان تغییری نکرد. الناز شاکردوست، مهناز افشار، سحر قریشی و بهنوش طباطبایی از این دست هنرمندان هستند که هنوز کاهشی در تعداد فالوئر نداشته‌اند.

کاهش کاربران غیرواقعی از سوی مدیریت اینستاگرام ادامه دارد و ممکن است بر تعداد کسانی که با کاهش تعداد مخاطبان روبرو می‌شوند، افزوده شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار