تمرین آبی پوشان پایتخت روز چهارشنبه در حالی برگزار شد که شش بازیکن اصلی این تیم در دیدار مقابل ذوب آهن غایب بودند.
کد خبر: ۲۹۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 21 September 2016
تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال، بازیکنان این تیم را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برای انجام تمرین ریکاوری گرد هم آورد.

فرشید باقری، کاوه رضایی، حسین حسینی، بختیار رحمانی و جابر انصاری از غایبان تمرین استقلال بودند.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پیش از شروع تمرین حدود 10 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و از آنها به دلیل پیروزی مقابل ذوب آهن تشکر کرد.

وی از شاگردانش خواست با تمرکز و انگیزه بیشتر برای ادامه موفقیت های استقلال در رقابت های لیگ برتر فوتبال تلاش کنند.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در سه گروه بازی تنیس فوتبال را در دستور کار قرار دادند و منصوریان نیز همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد. علی چینی مربی استقلال نیز همراه با بازیکنان ذخیره به انجام بازی تنیس فوتبال پرداخت.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم نیز به همراه بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال با حضور در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی نظاره گر تمرین بودند.

بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب آهن به میدان رفته بودند، دویدن دور زمین و حرکات کششی را در دستور کار قرار دادند. سایر بازیکنان نیز در دو گروه تحت نظر محمد خرمگاه مربی آبی پوشان فوتبال وسطی و سپس فوتبال درون گروهی بازی کردند.

اشکان نامداری که مدتی است برای کمک به حمید بابازاده مربی دروازه بان ها در تمرینات حضور دارد امروز برنامه های تمرینی برای دروازه بان سوم استقلال تدارک دید.

استیو جونز مربی بدن ساز استقلال نیز در بیشتر زمان های تمرین حرکان نرمشی و کششی برای بازیکنان تدارک دید.

تمرینات استقلال از فردا به مدت دو روز تعطیل است و آبی پوشان استراحت خواهند کرد
آبی پوشان طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال در چارچوب جام حذفی فوتبال باید روز نهم مهرماه به مصاف ملوان نوین بروند که سرپرست تیم استقلال به دنبال تغییر این زمان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار