کمانگر برای پیگیری ماموریتش در ایران شغل پردرآمد خود در موسسه معتبر مالی- اعتباری «دویچه بانک» را ترک کرد و یک شرکت سرمایه گذاری برای پروژه نفوذ اقتصادی، تاسیس کرد.
کد خبر: ۳۰۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 28 September 2016
عامل نفوذ اقتصادی برنامه فشرده ای را در روزهای آینده آماده کرده است.

زانیار کمانگر موسس شرکت "گریفون کپیتال" که مدتی هم با شرکت «د.ک» همکاری می کرد در روزهای آینده در قالب برنامه ای فشرده به تهران سفر خواهد کرد.

وی در یک هفته دوشنبه در تهران است، سه شنبه به دوبی می رود و چهارشنبه در دوحه حضور دارد.

پنجشنبه مجددا به دوبی برگشته و جمعه به لندن می رود این برنامه کاری فشرده نشان دهنده ماموریت مهم زانیار کمانگر در ایران است.

کمانگر برای پیگیری ماموریتش در ایران شغل پردرآمد خود در موسسه معتبر مالی- اعتباری «دویچه بانک» را ترک کرد و یک شرکت سرمایه گذاری برای پروژه نفوذ اقتصادی، تاسیس کرد.

زانیار کمانگر که سرمایه اولیه 10 میلیون دلاری را در اختیار دارد، سال گذشته از سمت پردرآمد خود در تیم فن‌آوری و ارتباطات دویچه‌بانک استعفا کرد. او هشت سال در این سمت مشغول به کار بوده ضمن اینکه در این مدت به مشتریانی نظیر «وودافون» نیز مشاوره مالی داده و شرکت سرمایه‌گذاری «گریفون کپیتال» را نیز تاسیس کرده است.

هدف از تاسیس شرکت سرمایه گذاری جدید، مدیریت سرمایه‌هایی است که به‌عنوان کانال اصلی سرمایه‌های خارجی به ایران عمل می‌کنند.

زانیار کمانگر یکی از سخنرانان اصلی دومین همایش بخش خصوصی ایران و اروپا در ژنو بود.
موسس شرکت سرمایه گذاری گریفون کپیتال از اعضای اصلی شبکه تغییر در همایش ایران کانکت 2016 هم جزو سخنرانان اصلی بود .

گریفون کپیتال پوششی بر فعالیت های سرمایه گذاران خارجی در بورس اوراق بهادار تهران و بانک های ایرانی است.

البته شبکه نفوذ اقتصادی محدود به «کمانگر» نیست از افرادی چون باقر نمازی، سعید رحمانی، رامین ربیعی، روزبه پیروز و... نیز به عنوان اعضای اصلی این شبکه یاد می شود که در خارج از ایران ساکن هستند. رابط سفارت انگلیس با این شبکه «نیکولاس هاپتون»، کاردار انگلستان در ایران است و برنامه جامع تغییر را برنامه ریزی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار