معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: کارگروه توسعه دولت الکترونیک این استان، فرآیند تحقق شهر الکترونیک شیراز را به صورت مستمر و تا رسیدن به هدف نهایی رصد و دنبال می کند.
کد خبر: ۳۰۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ 06 October 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس: یدالله رحمانی در دومین نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیک فارس در شیراز به مشکلات شهرداری شیراز برای راه اندازی و توسعه شهر الکترونیک شیراز اشاره کرد و بیان داشت: ضروری است این کارگروه مشکلات موجود میان شهرداری شیراز و دستگاه های ارائه دهنده خدمات شهری را برای تحقق شهر الکترونیک شیراز پیگیری کند.
وی، توسعه دولت الکترونیک را در ارائه خدمات پایدار و قابل دسترس به مردم بسیار موثر دانست و گفت: هدف از تشکیل این کارگروه، ارائه خدمات الکترونیکی به مردم استان فارس و قابل دسترس کردن این خدمات از طریق فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات و همچنین ارتقای جایگاه این استان در نظام های سنجش آمادگی الکترونیکی است.
ستار هاشمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس هم در این نشست بیان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت، فرهنگ سازی اولیه را برای توسعه دولت الکترونیک انجام داده اند و این استان در زمینه توسعه دولت الکترونیک در مقایسه با سایر استان های کشور از آمادگی بیشتری برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار