محمد رضا ساکت:
تابناک تهران- محمد رضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال در باره لغو دیدار دوستانه با تایلند گفت: دلیل لغو بازی تیم ملی با تایلند فوت پادشاه این کشور بوده است و با کیروش به صورت آنلاین در ارتباطیم، همچنین در حال رایزنی با تیم های دیگر برای انجام بازی تدارکاتی هستیم. او در ادامه به بازی با سوریه و تمرکز تیم بر روی این بازی اشاره داشت.
کد خبر: ۳۱۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 14 October 2016
مدیر تیم های ملی گفت:  بازی با کره جنوبی هم یک حماسه مذهبی بود و هم یک حماسه ملی.
محمدرضا ساکت درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی مقابل تایلند اظهار داشت: با توجه به آنکه پادشاه تایلند فوت شد بازی دوستانه ما با تایلند لغو شد.ما از لحظه ای که بازی مان برابر تایلند کنسل شد رایزنی های خود را آغاز کردیم. با کی روش به صورت آنلاین در تماس هستیم و او نیز در حال بررسی شرایط است تا هرچه سریع تر یک حریف تدارکاتی پیدا کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد تیم ملی در خود مالزی دیدار دوستانه برگزار کند گفت: بله اما هنوز چیزی قطعی نیست. کی روش به مالزی خواهد رفت تا شرایط آنجا را موردبررسی قرار دهد سپس به ایران می آید تا کارها را انجام دهد. 
مدیر تیم های ملی در ادامه گفت: همه تمرکز ما روی بازی با سوریه است و می خواهیم بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم.
ساکت در پاسخ به این سوال که آیا کی روش به مرخصی خواهد رفت بیان داشت: تا این لحظه چنین بحثی مطرح نبوده و کی روش دنبال مرخصی نبوده است. او با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای بازی با سوریه است. 
ساکت درباره انتقادات به پوشاندن آرم روی لباس های تیم جوانان ایران گفت: این اتفاق برای نوجوانان و همچنین تیم فوتسال هم افتاد زیرا البسه ای که قبلا در فیفا ریجستر شده بود قابل تغییر نبود و امیدواریم از این پس این مسایل را نداشته باشیم.
وی درباره تمجید برخی منتقدین مثل مایلی کهن از تیم ملی عنوان کرد: بازی با کره جنوبی هم یک حماسه مذهبی بود و هم یک حماسه ملی. آن بازی یکی از رویدادهای مهم فوتبال ایران بود و خوشحالیم که همه از عملکرد تیم ملی راضی بودند.
ساکت در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مصطفی آجورلو به عنوان نماینده سپاه را در روز بازی کره جنوبی دیده است یا نه گفت: بنده ندیدم. اگر می دیدم حتما خدمت ایشان می رفتم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار