عضو هیات رییسه شورای شهر تهران، از ورود شورای تأمین پایتخت به موضوع تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گلایه کرد.
کد خبر: ۳۱۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 17 October 2016
ابوالفضل قناعتی، درخصوص سرانجام تخریب طبقه اضافه پاساژ علاءالدین که به صورت غیرقانونی و بدون رعایت ضوابط و مقررات ساخته شده بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار بود که مالک تا پایان شهریورماه نسبت به تخریب طبقه اضافه اقدام کند؛ اما برخلاف وعده‌های داده شده از سوی مالک، نه تنها طبقات اضافی تخریب نشد بلکه هیچ اقدام موثری نیز در راستای از بین بردن این طبقه انجام نشد.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی با تورگ دادستان شعبه هفتم مقرر شده بود که در صورت عدم تمکین مالک پاساژ به قوانین و عدم تخریب، شهرداری منطقه 11 با انتخاب پیمانکار رأسا اقدام به تخریب طبقه اضافه کند، تصریح کرد: شهرداری منطقه 11 پیمانکار مورد نظر را انتخاب و منتظر صدور حکم ورود به پاساژ از سوی دادستانی شعبه هفتم بود که سرانجام هفته گذشته هماهنگی‌های لازم با پلیس برای ورود به پاساژ و تخریب طبقه اضافه توسط شهرداری منطقه 11 انجام شد.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه با وجود انجام همه هماهنگی‌های مورد نیاز با قوه قضاییه، پلیس و...، معاون سیاسی – امنیتی فرماندار تهران اعلام کرد که باید این موضوع در شورای تأمین شهر تهران بررسی و از این نهاد نیز مجوز تخریب گرفته شود، افزود: به نظر نمی‌رسد که تخریب یک طبقه اضافه امنیتی باشد! چراکه تخریب سازه اضافه رأی کمیسیون ماده 100 را دارد و بارها در دیوان عدالت اداری و دادگاه تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفته و اگر این موضوع رنگ و بوی امنیتی داشت، قطعا در این سیر مورد توجه قرار  می‌گرفت.

قناعتی با بیان اینکه جای تعجب است که شورای تأمین شهر تهران به جای کمک به تسریع اجرای حکم، مانع‌تراشی می‌کند، گفت: جلوی تخلفات غیرقانونی باید گرفته شود و امیدواریم این تخریب طبقه هفتم شروع و استارتی برای تخریب سایر تخلفات ساختمانی باشد و نباید رویه این‌گونه شود که برای اجرای هر حکم ماده 100 ، از شورای تامین، دادستانی، پلیس و... مجوز گرفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار