رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسلامشهر گفت: با تاکید و دستور مستقیم استاندار تهران مسکن مهر اسلامشهر تحویل مجموعه شهرداری می شود.
کد خبر: ۳۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 06 May 2015
به گزارش مهر، پور مریدی از تنظیم صورتجلسه تحویل مسکن مهر به شهرداری اسلامشهر خبر داد و گفت: با تاکید و دستور مستقیم استاندار تهران در هفته آخر اسفندماه سال گذشته صورتجلسه ای تنظیم شد تا مسکن مهر اسلامشهر تحویل مجموعه شهرداری شود.

وی ادامه داد: شهرداری اسلامشهر خواستار اختصاص سرانه های لازم و زمینی در ورودی این شهرک برای احداث پایانه برون شهری است و آسفالت برخی از معابر نیز مورد بحث بود با توافق صورت گرفته امیدواریم تا کمتر از یک ماه آینده این شهرک تحویل شهرداری اسلامشهر شود.

وی در خصوص بهره برداری از راه دسترسی مسکن مهر اسلامشهر، بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری از راه دسترسی مسکن مهر اسلامشهر مسير ۹ کیلومتری تبدیل به ۶۰۰ متر شد، جا دارد از دستورات و تاکید استاندار تهران در حل مشکلات این منطقه و پیگیری جدی حسین طلا نماینده مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر ویژه کرد، مدیران شهری و رسانه های محلی اسلامشهر به طور جدی در حل مشکل معارض زمین راه دسترسی مسکن مهر اسلامشهر وارد عمل شدند.

این مقام مسئول ارائه خدمات زیربنایی و احداث فاضلاب شهری را از نیازهای اساسی اهالی مسکن مهر اسلامشهر عنوان کرد و اظهار داشت: کیفیت آب آشامیدنی، استقرار نیروی انتظامی و استفاده از خدمات شهرداری و ناوگان حمل و نقل عمومی از درخواست های اصلی شهروندان این منطقه است که در حال حاضر کانکس نیروی انتظامی مستقر و از محل درآمد منابع یارانه اعتبار ساخت کلانتری به نیروی انتظامی پرداخت شد و امیدواریم به زودی ساخت آن به اتمام برسد در بحث فضای آموزشی مشکلی نداریم  و تلاش خواهیم کرد برای سال تحصيلي جديد پروژه نیمه کاره مدرسه راهنمایی پسرانه را تمام
 کنیم.

وی نبود اعتبارات لازم را دلیل اصلی تعطیلی پروژه ساخت بیمارستان عنوان و تاکید کرد: مجری ساخت بیمارستان در این شهرک شرکت بهره برداری از ساختمان های دولتی وزارت راه و شهرسازی است که به دلیل کمبود منابع مالی در حال حاضر این پروژه تعطیل است ولی در تلاش هستیم تا با مذاکره با بخش خصوصی بتوانیم به صورت مشارکتی این پروژه مهم را به اتمام برسانیم ضمن اینکه یک قطعه زمین برای ساخت درمانگاه تحویل بخش خصوصی شده است.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: برخی از تعاونی ها محوطه سازی را تمام نکرده و به تعهدات خود عمل نکرده اند که به زودی با برخورد جدی مواجه شده و با تعیین پیمانکاران جديد نواقص برخی واحدهای مسکونی برطرف خواهد شد.

گفتنی است پروژه مسکن مهر در اسلامشهر در دو سایت واوان و ضیاء آباد با ۶هزار واحد تکمیل و بیش از بیست هزار نفر در این دو شهرک ساکن شده اند.

همچنین یکی از درخواست های ساکنان مسکن مهر ضیاء آباد اسلامشهر نامگذاری این منطقه به نام شهرک امید ایرانیان است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار