ارومیه؛
بیمه سلامت به 40 میلیون ایرانی ارائه خدمت میکند
کد خبر: ۳۲۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 02 November 2016


 به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بیمه سلامت ایران در گفتگو با خبرنگاران در ارومیه با بیان اینکه بیمه سلامت به 40 میلیون ایرانی ارایه در 4 صندوق خبر داد و گفت : این 4 صندوق شامل روستائیان 22 میلیون بیمه شده , سلامت همگانی 10 میلیون بیمه شده , کارکنان دولت 6 میلیون بیمه شده و 2 میلیون اقشار بیمه شده را شامل می شود.

 غلامرضا عباس پاشا افزود : با 45000 موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرار داد هستیم و در کل کشور 16000 بیمه گذار و 1100 دفاتر نمایندگان داریم.

وی از تدوین 11 هدف استراتژیک برای رضایتمندی در بیمه سلامت خبر داد و تاکید کرد : اذربایجان غربی به عنوان اولین استان پایش و نظارت انتخاب شده است.

  او به بدهی بیش از 5700 میلیارد تومان به مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد اشاره کرد و گفت : متاسفانه با رشد تعرفه 44 درصدی سال 93, اجرای کتاب ارزش کلی و بیمه همگانی افراد نیازمند و عدم تعهد وزارت بهداشت و درمان باعث مشکلاتی برای بیمه سلامت شد.

 وی ادامه داد : قرار بود از طریق هدفمندی یارانه ها و مالیات بر ارزش افزوده منابع تامین شود که متاسفانه با توجه به مشکلات پیش رو میسر نشد و در پایان سال 93 با 5700 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه شدیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بیمه سلامت از اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید برای تامین این کسری خبر داد و گفت : دولت با پیگیری منجر به اصلاح بودجه در سال 95 موافقت و 8000 میلیارد تومان اوراق اسلامی قرار بود منتشر شود که سازمان برنامه و بودجه 2000 میلیارد تومان ان را ظرف یک ماه اتی تزریق می کند.

عباس پاشا راهکار حل مشکلات بیمه سلامت را طرح تجمیع منابع و برابری سرانه حق بیمه با تامین اجتماعی عنوان کرد.
برچسب ها: بیمه ، سلامت ، پزشکی ، ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار