ادای احترام فرماندار لنده به مادر امیر پدخندق سرادر سپاه اسلام شهیدجانمحمدکریمی
کد خبر: ۳۳۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 18 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، دارا کریمی نژاد به همراه جمعی از اعضای شورای اداری با حضور در گلزار امیر پدخندق ،سردار شهید جانمحمدکریمی همرزم دوران دفاع مقدس وادای احترام و دیدار با خانواده معظم این شهیدبزرگوار با تجدید میثاق با آرمانهای نظام و شهدا کار خود را آغاز کرد.
کریمی نژاددر این دیدار با نقل خاطره ای از آن شهید والا مقام زنده نگهداشتن ترویج واشاعه فرهنگ ایثاروشهادت را وظیفه همگان دانست.
وی در این راستا گفت :سرکشی و ادای احترام به پدران و مادران شهدا ادای دینی است که امروزکوچکترین گامی است که ما مسولین میتوانیم برداریم .
فرماندارلنده دراین نشست خطاب به مادرسردارکریمی گفت :همرزمی پهلوان هشت سال دفاع مقدس سردارکریمی همیشه برایم افتخار بودوامروزکه توفیق حاصل شدبه زادگاه این سردارشجاع ومقتدر بیایم میخواهم تمام تلاشم را بنمایم که شرمنده این افتخار ایران زمین نباشم .
درادامه این دیدار فرماندارلنده دستورات لازم را برای پیگیری آسفالت راه ارتباطی زادگاه شهیدصادر کرد.
درادامه نشست های امروز فرماندار جدید لنده ،حضور ایشان در شورای آموزش وپرورش بود شورایی که ازدیدفرماندارکریمی مصوباتش میتواننددگرگونی خاصی در مسائل فرهنگی ،آموزشی و اجتماعی شهرستان ایجاد نمایداگربه صورت ویژه به این شورا نگاه انداخته شود
 دیدار از خانواده همرزم شهید اولین اقدام قرماندار جدید لنده
دراین نشست فرماندارلنده که اولین حضورخوددرشورای آموزش وپرورش شهرستان راتجربه میکرد گفت :شورای آموزش پرورش از اهمیت خاص ووالای برخوردار است و خروجی این شورا یقینادرتعالی امورات فرهنگی، اجتماعی شهرستان مؤثرخواهدبود.
وی خطاب به اعضای شورا گفت:خروجی جلسات،آمدورفت ها،ونشست های مداوم باید موجب تعالی شهرستان شود.
فرماندار کریمی دربخش دیگرسخنان خودودرراستای موضوع نشست با اشاره به مقوله بسیج وبسیجی بودن گفت :شاهد آن هستیم آمریکای هاکهنه سربازان خود را که مامورمیشوند تا در کشورهای دیگر دست به آدم کشی بزنند را به چه شیوه های احترام ودراین کشور کهنه سربازان خودرا چه امتیازاتی در اختیارشان قرار میدهد.
امروز این امر را باید نهادینه کنیم فرزندان ما آنان که هشت سال از اسلامیت وجمهوریت این مرزوبوم دفاع کردندراارج نهیم ،امروز متولی بسیج باید همه جامعه باشند ،بسیج عمومی وظیفه همگان است .
 دیدار از خانواده همرزم شهید اولین اقدام قرماندار جدید لنده
وی خاطرنشان کرد:آموزش وپرورش به عنوان بزرگترین متولی امورات فرهنگی میتواند نقش بسزای در نهادینه کردن فرهنگ بسیج،تزریق روحیه بسیجی به جامعه،ارج نهادن نسل نو انقلاب به بسیجیان شهرستان ایفا نمایدواز اعضای شورا خواست فراخوانی دراین راستا نشرداده شودواثارشرکت کنندگان درحوزه های مختلف مقاله نویسی،نقاشی ،طراحی،فیلم وعکس جمع آوری و برای تشویق و ترغیب کردن دانش اموزان به این مقوله نفرات برتر موردتوجه قرارگیردلکن بدین نکته توجه شوددانش آموزان ونسل جدید این شهرستان با سرداران و شهدای همین منطقه آشنایی پیدا نمایندوبه طور مثال دانش آموز لنده ای بداند فرزندانی ازاین منطقه به نام سردار کریمی هادراین خاک میزیستن وچه باعث چه افتخاراتی شدند.

فرماندارلنده درادامه سخنان خودوبا اشاره به موضع دیگر نشست که مقوله پژوهش بودگفت :تحقیق و پژوهش به مجموعه فعالیت‌های بدیع، خلاق، نوآورانه، نظام یافته و برنامه ریزی شده‌ای گفته می‌شود که به طور کلی با هدف و در جهت گسترش شناخت مرزهای علمی و کاربرد این دانش برای بهبود زندگی و به طور خلاصه در جهت نوآوری و ایجاد فرآورده‌ها، فرایند‌ها، وسایل و ابزار، نظام‌ها، خدمات و روش‌های جدید که در پایان منجر به رشد و توسعه می‌شود، صورت پذیردولذا مبحث پژوهش را درشهرستان باید جدی گرفت و پژوهشگران منطقه راتشویق نمایم
وی یادآور شد :برای اهمیت دادن وعملیاتی کردن مقوله پژوهش درشهرستان آموزش وپرورش میتواند فراخوانی دربین فرهنگیان ودانش آموزان با موضوع چگونگی خروج لنده ازبن بست درحیطه های مختلف منتشر نماید تا ازظرفیت بالای فکری نخبگان این شهرستان بهرگیری لازم درراستای تعالی منطقه صورت گیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار