تابناک تهران - همیشه خبرهای مأیوس کننده و دلخراش زودتر از آنچه فکر میکنیم فراگیر می شود و دست به دست و گوش به گوش میچرخد.... مثل خبر امروز صبح که سردی هوا را تبدیل به زمهریر کرد... زمهریری که نه تنها در هوا و جان ما که در نگاه کودکی معصوم بود، که شب گذشته را کنار جاده پردیس به صبح رسانده بود...
کد خبر: ۳۳۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 23 November 2016
امروز صبح آغاز شد اما نه با خبرهای خوب، چشم که باز کردیم با خبر شدیم خانواده ای این شب های سرد را کنار جاده ی پردیس – بومهن در چادر که چه بگویم در بی سرپناهی به صبح رسانند.
 
پیگیر ماجرا شدیم، این بار شنیدن خبرها هم التیام بخش سرمای صبح بود هم درد کهنه ی اعتیاد در کشور را برایمان تازه کرد...
 رسیدگی به خانواده بی سرپناه در جاده پردیس از نهاد ریاست جمهری تا مردم خیر شهر / کودک معصوم اسیر اعتیاد پدر و مادر
مرتضی حیدری، فرماندار شهرستان پردیس، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران، درباره پیگیری های مربوط به این خانواده گفت: "طی تماس تلفنی که از نهاد ریاست جمهوری صبح زود با من گرفته شد، شخصاٌ قبل از ساعت 7 صبح در کنار این خانواده بودم. با توجه به پیگیری های مسئولین ما اقدام به کمک رسانی به آنها کردیم، اما این خانواده که پدر، مادر و کودکی خردسال را شامل می شد، متأسفانه از دریافت کمک امتناع کردند."
 
وی با اشاره به دلیل عدم مساعدت این خانواده برای دریافت کمک ادامه داد: " متأسفانه پدر و مادر این کودک گرفتار اعتیاد هستند و دلیل عدم مساعدت برای رسیدگی به این شرایط در هوای سرد هم این موضوع است."
 
حیدری افزود: "بعد از صحبت های انجام شده و امتناع پدر این خانواده از دریافت کمک، بلافاصله تیمی متشکل از مدیریت بحران فرمانداری، کمیته امداد، سازمان بهزیستی و شهرداری بومهن تشکیل شد."
 
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به کارگروه تعیین شده برای این تیم اظهار کرد: "این گروه از ساعات اولیه صبح به صورت اضطراری به موضوع رسیدگی کردند، و بعد از حاضر شدن گروه مذکور در محل برای کمک رسانی به آنها، این پدر و مادر متواری شدند. در حال حاضر هم گروه مدیریت بحران به دنبال این خانواده در سطح شهر هستند."
 
وی با ابراز نگرانی مسئولین برای این کوک تأکید کرد: "تیم تشکیل شده در سطح شهر به دنبال این خانواده هستند تا کودک معصوم را از این وضعیت نا به هنجار نجات داده و تحویل بهزیستی دهند."
 
حیدری با تشکر ویژه از مردم و مسئولین برای رسیدگی و کمک رسانی به این خانواده گفت: "موضوع بی سرپناهی این خانواده در هوای سرد این روزهای شهر تبدیل به دغدغه ای برای تمام مسئولین از نهاد ریاست جمهوری،  تا استانداری تهران، بهزیستی استان تهران و شهرداری تهران ومردم خیر شده، که هریک از ساعات اولیه روز به صورت اختصاصی پیگیر ماجرا هستند. "
 
ما هم امیدواریم هم این تیم در کمک رسانی موفق باشند و هم دیگر شاهد خبرهای این چنینی نباشیم.... البته تابناک تهران هم آمادگی خود برای هرگونه کمک رسانی برای این خانواده و هم چنین دیگر نمونه ها در شهر را اعلام میدارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار