تابناک زنجان گزارش می دهد;
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دختر نوجوان 13 ساله بر اثر برخورد خودروی سواری 206 با حفاظ کنار جاده به بیرون پرتاب شد که در نتیجه آن در دم جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۳۳۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 27 November 2016
در تمام کشورهای دنیا بستن کمربند ایمنی یکی از مهمترین نکات آموزش داده شده به کلیه کاربران خودروهای شخی است زیرا در سوانح رانندگی مهمترین خط دفاعی برای جان سرنشین کمربند ایمنی می باشد.

بدون شک یکی از مهمترین کاربردهای کمربند ایمنی در مواقع خطر و تصادف را می توان در نقش آن در جلوگیری از پرتاب شدن و برخورد سرنشینان به حلو یا حای بیرون از خودرو دانست که متاسفانه با وجود سالها تبلیغات پلیس هنوز هم افراد زیادی قربانی بی دقتی نسبت به آن می شوند.

در این رابطه سرهنگ علی اصغرشیرمحمدی با اشاره به حادثه غم انگیز مرگ یک کودک 13 ساله بدلیل پرتاب شدن از داخل خودرو به بیرون اظهار داشت: این حادثه مرگبار، حوالی ساعت 18:30 بعدازظهر جمعه در خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین و به علت خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو سواری رخ داد و با توجه به اینکه متوفی از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود بنابراین بر اثر ضربه وارده به بیرون از خودرو پرتاب و به گام مرگ فرو رفت. 

وی ادامه داد: شدت ضربه به حدی بوده که جسم بی جان این دختر 13 ساله در حدود 20 متری محل حادثه در لاین جنوبی این مسیر ارتباطی پیدا شد. 

شیرمحمدی افزود: 2 سرنشین مصدوم شده در این حادثه که زن و مرد بودند به علت جراحت و آسیب وارده به نواحی مختلف بدن، توسط عوامل اورژانس به منظور مداوا و درمان به بیمارستان امدادی شهرستان ابهر انتقال یافتند. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حوالی ساعت 23 جمعه شب نیز یک دستگاه خودروی سواری پژو بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه در مسیر ارتباطی زنجان - میانه واژگون شد. 

شیرمحمدی افزود: این حادثه نیز سه مصدوم داشت که حال یکی از مصدومان به علت شدت صدمات و جراحات وارده وخیم بود که به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار