شهردار پیشوا با ابراز نگرانی از نبود عدالت در توزیع عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده به این شهرداری گفت: با وجود نیروگاه شهدای پاکدشت و اثبات اثرگذاری آلایندگی های این نیروگاه در شهر پیشوا، عوارض آلایندگی به شهرهای همجوار پرداخت می گردد ولی هیچ مبلغی برای شهر پیشوا اختصاص نمی یابد و در پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهر پیشوا نیز عدالت رعایت نمی شود.
کد خبر: ۳۳۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 29 November 2016
شیرزاد یعقوبی در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که به ریاست محمدکرم محمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد بیان داشت: شهرداری پیشوا علیرغم قدمت شصت ساله و در آمد اندک شهروندان با مشکلاتی روبرو است.

شهردار پیشوا گفت: شهرستان پیشوا به علت سابقه ای که در گذشته داشته همیشه مورد غضب رژیم گذشته قرار گرفته بود و در زمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، علیرغم مساعدت های صورت گرفته، به لحاظ بخشی نگری، محرومیت هایی در شهر وجود دارد.

یعقوبی مجموع تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به شهرداری پیشوا را طی سال های 92 تا 94، 5 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی در تشریح اقدامات عمرانی شهرداری به ساختمان های آتش نشانی، ساختمان اداری شورای اسلامی شهر، ساختمان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری، ساختمان اداری مرکزی شهرداری، فاز 3 پارک خانواده و احداث مجموعه فرهنگی  ورزشی و استخر شهرداری با همکاری بخش خصوصی اشاره نمود.

یعقوبی افزود: با وجود مشکلاتی که بیشتر شهرداری ها با آن مواجه هستند، توانسته ایم با مساعدت های فرماندار محترم شهرستان، چرخ فعالیت های عمرانی شهرداری را بچرخانیم ولی تاکنون خدمات قابل قبولی به شهروندان ارائه ننموده ایم .

شهردار پیشوا در پایان تصریح کرد: بهسازی مبادی ورودی و خروجی، تامین مبلمان شهری، تجهیز و بروز رسانی ماشین آلات شهرداری از جمله برنامه هایی است که اجرای آنها با وجود افزایش جمعیت شهری، نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه استان را در تامین منابع مالی آن می طلبد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار