با بسیج عمومی ادارات شهرستانی و استانی
حدود ساعت 2 بعد از نیمه شب گذشته، پس از برخورد صاعقه به تجهیزات آبرسانی واقع در منبع ذخیره و انتقال آب این شهر ، دو موتور پمپاژ آب کاملا سوخته و ازبین رفتند ضمن اینکه کابل های انتقال برق هم کاملا از بین رفته بودند.
کد خبر: ۳۳۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 03 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،شب گذشته و پس از برخورد صاعقه به تجهیزات آبرسانی شهر چرام،آب این شهر به مدت بیش از 20 ساعت قطع شد که موجب دردسرهای زیادی برای اهالی این شهر گردید.
رئیس آب و فاضلاب شهری ، شهرستان چرام در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حدود ساعت 2 بعد از نیمه شب گذشته، پس از برخورد صاعقه به تجهیزات آبرسانی واقع در منبع ذخیره و انتقال آب این شهر ، دو موتور پمپاژ آب کاملا سوخته و ازبین رفتند ضمن اینکه کابل های انتقال برق هم کاملا از بین رفته بودند.
آرمان حیدری که هم اکنون در محل حادثه به همراه دیگر نیروهای کمک کننده از دیگر مناطق استان ، در حال رفع مشکل موجود می باشد ، در گفتگوی تلفنی افزود: برآوردهای اولیه خسارتی بیش از 1 میلیارد ریال از این حادثه را نشان می دهد که البته با تلاش های مهندس لدنی و سریعا دو پمپ از مرکز استان به شهر چرام منتقل شد و در حال حاضر کار نسب آن ها به پایان رسیده و از حدود یک ساعت قبل یکی از پمپ های انتقال آب ، روشن و در حال انتقال آب است اما با توجه به طولانی بودن قطعی آب ، احتمالا شهروندان زیادی در حال استفاده از آب می باشند که تا حدود 4 ساعت ، فشار آب ضعیف خواهد بود.
حیدری در ادامه افزود: از نیمه شب دیشب تا کنون ادارات و نهادهای مختلف با تمام امکانات به یاری ما آمدند که از آن ها کمال تقدیر را داریم.
وی در این خصوص افزود: ادارات آب و فاضلاب بویراحمد، دهدشت و پرسنل آب و فاضلاب شهرستان چرام در این مدت به صورت ویژه در حال انجام عملیات تعمیر بوده اند.
رئیس آبفای شهری چرام در ادامه از تلاش های بسیار زیاد شهردار چرام قدردانی کرد و گفت : خوشبختانه از لحظات اولیه حادثه مهندس تیموری ، شهردار چرام بصورت میدانی به همراه پرسنل زحمت کش شهرداری و بسیج کامل ماشین های سنگین خود در محل حادثه حاضر و بخش عظیمی از کار پشتیبانی را انجام دادند.
وی در همین خصوص از مدیر کل آبفای استان ، فرمادندار شهرستان چرام و ادارات برق شهرستان های چرام و کهگیلویه هم ، به خاطر حضور به موقع و پیگیر تقدیر و تشکر نمود.
حیدری ضمن اشاره به حجم بالای خسارت گفت: در این بحران اخیر که بر اثر حادثه ای طبیعی بوجود آمد، همکاری همه ی ادارات و ستاد بحران نشان داد که می توان با چنین شیوه هایی بر بحران ها فائق آمد.
رئیس آبفای شهری چرام در پایان گفت: همه ی نیروها تا فردا صبح در محل می مانند تا بقیه ی کارهای مربوط به عملیات تعمیر و همچنین برخی احتمالات که امکان دارد به برقراری جریان انتقال آب ، آسیب وارد کنند را کنترل بنمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار