امام جمعه پردیس با انتقاد شدیدی از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مسئولان این اداره کل به ما احترام نمی‌گذارند.
کد خبر: ۳۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 11 May 2015
به گزارش فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در مراسمی که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در قالب نشست هم‌اندیشی رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس و با حضور فرماندار شهرستان پردیس، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، معاونان عمرانی و سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس، رؤسای ادارات، هیئت‌های ورزشی، شهرداران بومهن و پردیس، اعضای شورای شهر بومهن، بخشداران بومهن و جاجرود و... در سالن قصر پردیس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اعلام حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و حضور تمام مسئولان شهرستان در این مراسم، عدم حضور ایشان قابل قبول نیست و میهمان باید به شهرستان احترام بگذارد؛ معاونان مدیرکل که آمدند باید اعتراض شدید بنده را به وی ابلاغ کنند.

امام جمعه پردیس افزود: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تهران هم به شهرستان آمدند و خیلی با بی‌احترامی برخورد کرد و مدیرکل جدید نیز با این وضع و عدم حضور به نظر بنده نمره منفی می‌گیرد.

توسلی ادامه داد: من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم؛ شاید در هیچ جلسه ورزشی نباشد که حضور نداشته باشم، چون ورزش در کشورمان و از دید رهبری و مسئولان جایگاه ویژه‌ای دارد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: اگر متولیان ورزش به ورزش شهرستان‌ها احترام نگذارند، طبیعی است که دیگران نیز کمتر به ورزش احترام می‌گذارند؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که اوایل انتصابشان بوده، باید در این مراسم حضور پیدا می‌کردند که جای گله دارد.
توسلی افزود: با توجه به تازه تأسیس بودن شهرستان پردیس توقع داریم مسئولان استان و شهرستان به خصوص اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به ورزش اهتمام بیشتری داشته باشند؛ استعدادها و توانمندی‌های بسیار خوبی داریم اما تناسب امکانات با استقبالی که صورت می‌گیرد، خوب نیست.

وی خطاب به ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی گفت: ورزش به تنهایی هدف نیست؛ ورزش مقدمه‌ای برای اهداف بلند انسانی دیگر است و همان‌طور که در علم که مقدمه‌ای برای رشد انسانیت و تعالی ارزش‌های انسانی و اخلاقی است، ما اگر بتوانیم از ورزش برای توسعه و پیشرفت ارزش‌های انسانی، جوانمردی و گذشت استفاده کنیم، می‌تواند برای همه قابل احترام باشد.

امام جمعه پردیس افزود: ورزشکاران افتخارآفرین ما فقط به جنبه تخصصی ورزش توجه نکنند؛ در کنار ورزش به ارزش‌هایی که مدنظر داشتند، توجه شود و مسئولان ورزشی و ورزشکاران در کنار ورزش به ارزش‌های اخلاقی و انسانی توجه کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار