عصر بیست و یکم اردیبهشت سال گذشته مأموران پلیس جسد زن 34 ساله‌‌ای به‌نام سارا را در آپارتمان محل زندگی اش کشف کرده و به بازجویی از همسرش پرداختند.
کد خبر: ۳۴۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 08 December 2016
مرد جوانی که در جنایتی جنون‌آمیز همسرش را طی مشاجره ساده خانوادگی با روسری خفه‌کرده بود، صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی ‌زالی محاکمه شد.
 
به گزارش انتخاب؛ مرد جوان نیز در نخستین بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: روز حادثه عصبانی بودم و حال عادی نداشتم.ضمن صحبت با سارا، گفت‌وگوی‌مان به موضوع جدایی رسید اما او مخالفت کرد که من هم در اوج عصبانیت روسری‌اش را به دور گردنش پیچیدم و خفه‌اش کردم.
 
دیروز و در ابتدای جلسه محاکمه پدر و مادر سارا، خواستار قصاص دامادشان شدند.سپس متهم به قتل در برابر قضات دادگاه ایستاد و با چهره‌ای پریشان و رنگ پریده، قتل همسرش را به گردن گرفت و گفت: همسرم چند سال از من بزرگ‌تر بود و قبل از ازدواج‌مان می‌دانستم که سارا عاشق من است.
 
اما من علاقه‌چندانی به او نداشتم. ولی نمی‌دانم چه شد که تن به ازدواج دادم و طی پنج سالی هم که با هم زندگی مشترک داشتیم علاقه‌ای به سارا پیدا نکردم. به همین علت همیشه با هم مشاجره داشتیم. آن روز برای جدایی صحبت ‌می‌کردیم که عصبانی شدم. چرا که سارا گفت راضی به جدایی نیست و من از این حرفش بشدت عصبانی شدم. بعد هم یک روسری را دور گردنش انداختم و تحت تأثیر قرص‌هایی که مصرف کرده بودم آنقدر فشار آوردم که خفه شد. بعد هم به پلیس زنگ زدم!
 
متهم در شرح ماجرای جنایت این ادعا را هم مطرح کرد که بیمار روانی است. اما پزشکی قانونی سلامت روانی‌اش را تأیید کرده بود، بنابر این قاضی زالی و مستشارش دکتر اسلامی، پس از شنیدن آخرین دفاعیات متهم برای صدور رأی که طبق قوانین قصاص یا پرداخت تفاضل‌دیه است وارد شور شدند.
برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار