شکنجه های مرگبار پدر ومادرسنگدل نفس های دختر 16 ساله را برای همیشه خاموش کرد.
کد خبر: ۳۴۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۸ 15 December 2016
  به  گزارش رکنا  ؛ پدر و مادر سنگدلی که فرزندان خود را به عناوین مختلف زیر شکنجه  قرار داده بودند در نهایت منجر به مرگ دختر 16 ساله شان شدند. "ناتالی فین" به همراه دو خواهر و برادر دیگرش در خانه وحشت واقع در وست دس موینس، آیووا، امریکا ضمن به اسارت گرفته شدن، از امکانات اولیه از جمله غذا، پوشاک و مراقبت های بهداشتی محروم شده بودند.
 
بر اساس اسناد موجود در دادگاه آسیب های جسمی، روان یو عاطفی قابل توجهی به قربانیان وارد شده که قابل جبران نیست.هر دو والدین در معرض اتهام آدم ربایی، بی توجهی و سهل انگاری در نگهدار یاز فرزندان شان قرار دارند. ناتالی فین 24 اکتبر بر اثر گرسنگی، آزار و اذیت و محرومیت از مراقبت های ویژه در خانه شان جان باخت.
 
مادر وی نیکول ماری فین 42 ساله و پدرش جوزف مایکل فین 45 ساله هر دو به قتل عمد دختر نوجوان متهم شدند. خواهر 15 و برادر 14 ساله قربانی نیز تحت شکنجه قرار داشتند که مرگ ناتالی آنها را از مرگ حتمی نجات داد. علاوه بر 3 فرزند ذکر شده دو فرزند 23 ساله و 15 ساله دیگر نیز دارند که خیری در خصوص شرایط آنها منتشر نشده است. پلیس تحقیقات خود را پس از ایست قلبی ناتالی در پی درد و رنج متحمل شده آغاز کرد که در نهایت والدین قربانی در معرض اتهام قرار دارند. 
برچسب ها: قتل ، اخبار حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار