سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ریزپرنده ساقط شده در محدوده امنیتی و منطقه ممنوع پرواز در حال فعالیت بوده است.
کد خبر: ۳۴۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 24 December 2016
محسن نسج همدانی افزود: این ریزپرنده ساقط شده متعلق به یک گروه مستندساز آماتور بوده که در حین فعالیت خود به دلیل وزش باد به سمت محدوده امنیتی هوایی میدان انقلاب سوق داده شده بود.
وی با تاکید بر اینکه امنیت شهر تهران بر عهده قرارگاه ثارالله است، گفت: تمامی دارندگان ریزپرنده ها برای پرواز در محدوده های امنیتی هوایی پایتخت باید مجوزهای لازم از این قرارگاه دریافت کنند.
همدانی با اظهار بی اطلاعی از داشتن مجوز پرواز دارندگان این ریزپرنده، افزود: به هر حال محل ساقط شدن این ریزپرنده, نشان از ممنوعیت پرواز در این محدود برای این هلی شات(تصویر بردار هوایی) بوده است.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران تصریح کرد: از تلاشگران هوشیار و بیدار قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا برای انجام وظیفه دقیق خود قدردانی می کنم.
همچنین روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام این قرارگاه مبنی بر ضرورت هماهنگی هرگونه اقدام پروازی، صبح امروز یک فروند پرنده که بدون هماهنگی اقدام به پرواز بر فراز شهر تهران کرده بود مورد اصابت سامانه های پدافندی قرارگاه پدافند هویی خاتم الانبیا(ص) ارتش قرار گرفت.
گفتنی است براساس بررسی های انجام شده این ریزپرنده یک فروند کواد کوپتر بوده که برای فیلم برداری و عکاسی مورد استفاده گروهی مستندساز قرار گرفته بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار