نماینده مردم شهرقدس، ملارد و شهریار در مجلس گفت: سال‌هاست که غرب استان تهران از منابع و امکانات حمل و نقلی محروم بوده و فراموش شده‌اند؛ اما مردم با سعه‌صدر همچنان مشکلات را تحمل می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 25 December 2016
محمد محمودی شاه‌نشین صبح امروز در حضور استاندار تهران، معاونان و مسئولان غرب استان در محل فرمانداری شهرقدس اظهار داشت: تیم بسیار قوی در استانداری در حال خدمت هستند و ما امیدواریم همچنان با تلاش مشغول به خدمت‌رسانی باشند؛ چرا که انتظار بسیار بالایی از مجموعه استانداری تهران به دلیل مرکزیت آن در کشور وجود دارد.
وی در ادامه بیان کرد: بزرگترین مشکل این است که در سایه شهر تهران مقداری گم شده‌ایم و توزیع منابع در غرب تهران کمترین سهم را در کشور داراست و همین موضوع سبب شده که کمترین بهره را از منابع پروژه‌های ملی و استانی داشته باشیم.
نماینده مردم شهرقدس، ملارد و شهریار در مجلس با اشاره به مشکلات متعدد مردم در غرب استان گفت: سال‌هاست که غرب استان تهران از منابع و امکانات حمل و نقلی محروم بوده و فراموش شده‌اند؛ اما مردم با سعه‌صدر همچنان مشکلات را تحمل می‌کنند. سال‌هاست ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان به تعویق افتاده و آن‌طور که اعلام شده در این دو سال که زمان کلنگ‌زنی آن می‌گذرد تنها 10 درصد پیشرفت داشته است. پل روگذر هشت سال است که در حال ساخت است و هنوز آماده بهره‌برداری نیست.
محمودی شاه‌نشین در ادامه افزود: واحد ورزشی در هفت‌جوی شهرقدس در حال حاضر بیش از نود درصد رشد داشته اما دو سال منتظر نگاه مسئولان است تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی عنوان کرد: هیچ چیز اضافه بر قانونی را مطالبه نمی‌کنیم و تنها به دنبال احقاق حق شهروندان در غرب استان تهران هستیم و امیدواریم صدای ما را که نماینده مردم هستیم مسئولان به خوبی بشنوند و در جهت حل مشکلات مردم اقدامات خوبی صورت گیرد.
نماینده مردم شهرقدس، ملارد و شهریار در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با دستورات و جلسات بسیاری که در حوزه اوقاف برگزار شده است؛ اما هنوز بهبودی در وضعیت مالکیت‌ها و اوقافی بودن املاک صورت نگرفته است. اگر متولی واحدهای صنعتی و محدوده آن‌ها مشخص شوند قطعاً از این دوگانگی خارج خواهیم شد و مشکلات رفع خواهد شد اما اگر مدیریت نشود از این میان دلالان بهره خواهند برد و ضررها همه به مردم می‌رسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار