دومین جلسه از سری جلسات کارگاه توانمند سازی زنان به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 25 December 2016
در این جلسه  ناهید صالحی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری پیشوا و جمعی از بانوان فعال فرهنگی این شهرستان حضور داشتند.

صالحی در این جلسه بیان داشت: فعال یا منفعل بودن زنان در هر جامعه ای تاثیرتعیین کننده ای برآن جامعه دارد.

وی افزود: در جامعه امروز اثرگذاری هر دو جنس زن و مرد به یک اندازه است و اگر تفاوتی هم وجود دارد باید در نوع استعداد افراد باشد و جنسیت نمی تواند عامل تبعیض قرار بگیرد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری پیشوا اظهار داشت: امروزه در حوزه های مشترک کاری، اگر کارنامه زنان بهتر از مردان نباشد پایین ترهم نیست و اگر در دیدگاه سنتی گذشته، به زنان به عنوان جنس دوم  نگاه می شد، امروز اینچنین نیست.

صالحی افزود: اگر زنان و دختران این باور را داشته باشند که اثر گذار هستند و از حقوق مساوی با مردان برخوردارند، در عرصه های مختلف اجتماعی حضور پیدا می کنند و جامعه نیز هر چه بیشتر پذیرای آنان خواهد بود.

در ادامه این جلسه، رویا ریحاندوست فومنی فعال حقوق زنان که تدریس این جلسه را به عهده داشت به بررسی ابعاد برنامه ریزی استراتژیک جهت حضور زنان در عرصه های اجتماعی در کشور پرداخت.

گفتنی است، حاضران در این جلسه به تبادل نظر و گفت و گو پیرامون موانع و مشکلات موجود بر سر راه جامعه زنان به ویژه زنان شهرستان پیشوا پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار