معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ از ساماندهی و اصلاح هندسی برخی از دوراهی های مهم منطقه از جمله دوراهی یوسف آباد، دوراهی فاطمی ولیعصر و دو راهی راشل کوری الوند با هدف کاهش ترافیک و افزایش نظم ترافیکی منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 26 December 2016
ولی مسگری نجاتی از ساماندهی دوراهی یوسف آباد و اصلاح هندسی بخشی از معبر خبر داد و گفت: این طرح با هدف کاهش ترافیک و ساماندهی تاکسی های دوراهی یوسف آباد صورت می گیرد.
او با بیان اینکه با تغییر شبکه و ساماندهی دوراهی یوسف آباد بار ترافیکی محدوده کاهش یافته و نظم خاصی حاکم شده است گفت: در این راستا برخی کوچه ها عریض شده و برخی مسیرهای دسترسی به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی از داخل کوچه ها بسته شده است.
نجاتی همچنین به اصلاح هندسی دوراهی فاطمی ولیعصر اشاره کرده و توضیح داد: اصلاحات هندسی در نظر گرفته شده در روان سازی بار ترافیک منطقه بسیار تاثیر گذار است .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ همچنین ساماندهی دوراهی راشل کوری الوند را از دیگر اصلاحات هندسی صورت گرفته در این راستا دانست و اضافه کرد: علاوه بر اصلاحات صورت گرفته رفتارهای ترافیکی شهروندان نیز در کاهش بار ترافیک تاثیر بسزایی دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار