رئیس اداره اجتماعی معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم با تبریک اعیاد گذشته برگزاری نشست کمیته ایمنی آب را با برکت نزولات آسمانی در اقصی نقاط کشور خوش یمن خواند و افزود : بارش این برکت الهی و توام شدن آن با اولین نشست کمیته ایمنی آب آغاز مبارکی است .
کد خبر: ۳۵۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 28 December 2016
مهدی نصیری پور افزود : همانطور که از عنوان این نشست و کمیته مربوطه بر میاید این جلسه مربوط به امنیت آب شرب است و با توجه به بحث ایمنی و نگهداری و افزایش ضریب امنیت مواد غذایی و آب شرب و آب کشاورزی فلسفه وجودی  این کمیته از اهمیت خاصی برخوردار است .
رئیس اداره اجتماعی فرمانداری در ادامه سخنان خود اظهارداشت: محور اجرایی این کمیته غالبا با محوریت آبفای روستایی و شهری خواهد بود و نظارت آن مستقیما  با شبکه بهداشت و درمان و نظارت  غیر مستقیم با اداره جهاد کشاورزی و  نیروی انتظامی است.
نصیری در ادامه سخنان خود تاکید نمود: شهرداری به عنوان بازوی اجرایی این کمیته را یاری خواهد نمود.
وی در ادامه گفت:بحث ایمنی از چند منظر قابل اهمیت می باشد و یکی از مباحثش موضوع عمرانی است .
نصیری در ادامه اذعان داشت : ادارات آبفای روستایی و شهری وظیفه  بهسازی و محصور کردن چاهها و مخازن  را بر عهده دارند که البته عملیات عمرانی  آن اعتبارات خاص خود را می طلبد  ولیکن با توجه به اهمیت سلامت آب شرب این امر باید در اولویت کاری این دستگاه ها قرار بگیرد.
وی  درپایان یادآور شد : با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی در سطح شهرستان لازم است دستگاه های متولی نسبت به شناسایی شکستگی ها و فرسودگیهای شبکه آب رسانی اقدامات موثری انجام دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار