یک مقام شهرداری «قدس» اعلام کرد که درپی عقب نشینی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مواضع تند علیه «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، دستور ساخت صدها واحد مسکونی جدید لغو شد.
کد خبر: ۳۵۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 28 December 2016
به گزارش تابناک : رسانه‌های محلی از تصمیم رژیم صهیونیستی برای لغو دستور ساخت چند صد واحد شهرک جدید در شرق «قدس» و «کرانه باختری» خبر می‌دهند.

بر این اساس، شهرداری «قدس» با صدور فرمانی، تمامی دستوراتی را که برای ساخت صدها واحد شهرک جدید در اراضی اشغالی فلسطینیان صادر کرده بود، لغو کرد.

یک مقام شهرداری قدس به روزنامه «جروزالم پست» گفت لغو رای‌گیری برای دستور ساخت این شهرک‌ها به درخواست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

وی تاکید کرد این تصمیم نتانیاهو - که اخیرا مواضع و اظهارات بسیار تندی علیه آمریکا اتخاذ کرده بود - برای جلوگیری از تیره‌تر شدن روابط این رژیم با «باراک اوباما» رئیس جمهور فعلی ایالات متحده گرفته شد.

پیشتر در خبرها آمده بود که رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که به بهانه تصویب قطعنامه ضد شهرک‌سازی اسرائیلی در شورای امنیت، طی دو هفته آینده طرح ساخت هزاران واحد صهیونیست‌نشین دیگر در قدس اشغالی را تصویب کند.


منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار