آیدا کیخایی بازیگر تئاتر درباره بازتاب جهانی سریال شهرزاد گفت: «زمانی که فصل اول سریال شهرزاد پخش میشد، من در تورنتو زندگی میکردم و میدیدم که همه هموطنان ما در خارج از ایران چگونه منتظر دریافت این سریال بودند.
کد خبر: ۳۵۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 03 January 2017
آیدا کیخایی، بازیگر تئاتر درباره بازتاب جهانی سریال شهرزاد گفت: «زمانی که فصل اول سریال شهرزاد پخش میشد، من در تورنتو زندگی میکردم و میدیدم که همه هموطنان ما در خارج از ایران چگونه منتظر دریافت این سریال بودند.
 
خاطرم هست همه ایرانیان مقیم تورنتو و دوستان ما، هر دوشنبه همزمان با شروع هفته، با شوق خاصی منتظر تماشای سریال شهرزاد میشدند.»
 
بازیگر فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ افزود: « این موقعیت استثنایی و ویژه ای است که در یک اثر هنری همه عناصر در بهترین شکل ممکن کنار یکدیگر قرار گرفته باشند.
 
بازیگران درجه یک سریال در کنار کارگردانی بی نظیر آقای حسن فتحی به انضمام سناریو و فیلمنامه بی نقصی که به نظر من نقطه عطف این اثر محسوب میشود، همه و همه به شکلی کم یاب و درست، باعث درخشش شهرزاد شدند»
 
کیخایی در ادامه گفت: « شهرزاد دلیل دیگری برای اثبات اندیشه ایست که همه ما به آن اعتقاد داریم.
 
ما معتقدیم هنرمندان ایرانی با ساخت سریالهایی مثل دائی جان ناپلئون و هزاردستان نشان داده اند که نبوغ سریال سازی در کشور ما وجود دارد. سریال شهرزاد بار دیگر و در ادامه موفقیت های آقای فتحی، در خانه و دل همه مردم کشور ما جای گرفت و برگ دیگری بر آثار فاخر سریالی کشورمان شد»
 
برنده دیپلم افتخار تئاتر فجر با اشاره به چند بعدی بودن سریال شهرزاد گفت: « تاریخ، شاعرانگی و عشق در کالبد ما ایرانی ها وجود دارد. شهرزاد با بهره گیری از این ابعاد عمیق انسانی توانست با مردم ارتباط خوبی برقرار کند. بطور قطع دلیل حواشی بوجود آمده در پی همین موفقیت است.»
 
کارگردان تئاتر شام با دوستان تابستان تاکید کرد: « عوامل سریال شهرزاد باید افتخار کنند که در خلق این اثر بزرگ هنری دست داشته اند و حتی اندکی دلسرد نشوند. شاید باید همه اتفاق ها و حواشی حول محور یک موفقیت بزرگ را به فال نیک گرفت تا با انرژی و انگیزه بیشتری به ادامه مسیر درست بپردازیم.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار