دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های بوکس نوجوانان و جوانان جنوب شرق کشور از 27 تا 30 بهمن ماه در شهرستان خاش برگزار می شود.
کد خبر: ۳۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 09 January 2017
محمود نهتانی اظهار داشت: پیش بینی می شود در این دوره از رقابت های بوکس حدود 100 ورزشکار از استان های هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، بوشهر و سیستان و بلوچستان شرکت کنند.
وی از حضور چهار بوکسور سیستان و بلوچستان در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: عبدالحمید شهلی بر، مسلم مقصودی، معین کهرازه قهرمان آخرین دوره رقابت های قهرمانی کشور در زاهدان و مبین کهرازه دارنده مدال نقره این دوره از رقابت ها از 10 تا 30 دی ماه جاری در اردوی تیم ملی بسر می برند.
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: همچنین مسعود ریگی دارنده تنها ترین مدال طلای بوکس جوانان آسیای ایران در وزن 49 کیلوگرم و هفت مدال طلای کشوری بعد از یک وقفه چند ماه دوباره تمرین های خود را در زاهدان آغاز کرد تا بار دیگر برای استان افتخار آفرین باشد.
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم اینک حدود 600 بوکسور به صورت سازمان یافته در استان در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا افزون بر 40 هزار ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار